۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۴۷۹

خبرنگاران خبرگزاری رسا برترین‌های عرصه‌ وقف شناخته شدند

خبرگزاری رسا ـ خبرنگار و عکاس خبری خبرگزاری رسا در ارومیه به عنوان برترین‌های عرصه اطلاع‌رسانی و تبیلغ وقف مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم تجلیل از خبرنگاران عرصه تبلیغ وقف همزمان با افتتاح نمایشگاه دائمی وقف و همچنین رونمایی از سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم طاهره زینالی به عنوان خبرنگار و میثم صفری سرای به عنوان عکاس خبری خبرگزاری رسا در ارومیه به عنوان برترین های عرصع تبلیغ و اطلاع رسانی وقف مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این مراسم ضمن قدردانی از خبرنگارانی که در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه تلاش می کنند، اظهار کرد: روشنگری در حوزه ترویج و تبلیغ معارف و سنت های حسنه برخواسته از متن دین و آموزه های اسلامی از رسالت های مهم خبرنگاران است.

وی خبرنگاران امروز را جانشینان محدثین دوران صدر اسلام اعلام کرد که باید به شاخصه هایی از جمله تجربه، تعهد، آگاهی، عدالت، امانتداری، زیبندگی به اخلاق و رفتار نیکو و روشنگری آراسته شوند./936/پ202/س

ارسال نظرات