۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۵۸۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار جرأت تصور جنگ با ایران را ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: استکبار جهانی حتی قدرت تصور تجاوز نظامی به ایران را نیز نمی توانند داشته باشد، از این رو به دنبال راه اندازی جنگ نرم و عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یاد و خاطره شهدای غدیر و سردار شهید حسن طهرانی مقدم امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه عاشورای آذربیایجان شرقی در تبریز گرامی داشته شد.

حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در این مراسم معنوی با تشریح جایگاه شهدا از دیدگاه آیات قرآنی، احادیث و روایات اظهار داشت: با توجه به آیه شریفه « کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام » هر چه که رنگ هستی دارد، فناپذیر است مگر آنکه صبغه الهی دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا عند ربهم یرزقون هستند، خاطر نشان کرد: شهدا به خاطر اخلاصی که در دفاع از حریم اسلام و ولایت نشان دادند، رنگ الهی گرفته و جاودانه هستند، از این رو مجالس شهدا نباید به مجالس ترحیم مردگان تبدیل شود، چراکه امروز نیازمند معارف راه و آرمان شهدا هستیم.

حجت الاسلام ولایی یاد و خاطره شهدا را مایه نشاط و حیاط جامعه اسلامی دانست، گفت: آنان که با شهدا ارتباط معنوی دارند، از برکات و فیوضات این ارتباط برخوردار می شوند و زندگی‌شان سمت و سوی معنوی، ملکوتی و الهی پیدا می کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورادر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار شهید حسن طهرانی مقدم اظهار داشت: آن شهید متواضع به‌عنوان پدر موشکی ایران؛ مظهر وارستگی، ابتکار و خلاقیت بود.

وی تصریح کرد: خدمات شهید طهرانی در حوزه فناوری موشکی گام های مؤثری در ارتقای سیستم دفاعی کشور و عامل بازدارندگی تجاوز دشمنان به خاک میهن بود، امروز شاهد برکات همت و مجاهدت آن شهید مبتکر و دانشمند در حوزه های مختلف نظامی هستیم.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه سیستم های دفاعی و موشکی کشور دشمنان نظام اسلامی را به حیرت واداشته است، افزود: استکبار جهانی حتی قدرت تصور تجاوز نظامی به ایران را نیز نمی توانند داشته باشد، از این رو به دنبال راه اندازی جنگ نرم و عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی ایران است.

وی ولایت مداری و توجه ویژه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را تنها راه عبور از کوران فتنه ها دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم دشمنان بدون شناخت دشمن و بصیرت کافی ممکن نخواهد بود، ولایت مداری لازمه حضور در سنگرهای فرهنگی برای مقابله با دشمنان است./935/پ202/س
ارسال نظرات