۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۶۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

فتنه 88 را نباید آخرین توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی دانست

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی را ادامه راه کاروان حسینی دانست و گفت: فتنه 88 آخرین توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی نبود.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت الاسلام حمید عظیمی گفت: جریان فتنه 88 از نظر مقایسه تاریخی بسیار به حوادث دوران ریاست جمهوری بنی صدر شباهت داشت.

وی اظهار داشت: در این حوادث سوت و کف زدن در ایام محرم ، عبور از قانون و بر هم زدن امنیت عمومی در جریان فتنه 88 تکرار شد و نسل جوانی که حوادث زمان انقلاب و پیچیدگی های آن را درک نکرده بودند از نزدیک با نمونه ای از وقایع آن دوران آشنا شدند و خون دل خوردن های پدران و مادران خود برای به ثمر نشستن انقلاب و حفظ آن را به صورت ملموس حس کردند.

حجت الاسلام عظیمی افزود: این جریان را می توان انقلاب چهارم ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و این اتفاق تلخ و شیرین در حافظه تاریخ ثبت شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: خطوط انحرافی ای که به نام امام و خط امام قصد پیاده کردن تفکرات خود را داشتند در این واقعه بزرگ پالایش شدند و چهره واقعی سر دمداران آنها روشن شد.

وی با بیان اینکه خروش ملت ایران در 9 دی بر مشی ضد اسلامی فتنه گران مسیر زلال انقلاب اسلامی را به برکت رهبری تبیین و روشن کرد، خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی معظم له در این حوادث مردم را در مسیر مستقیم اسلامیت انقلاب ثابت قدم کرد.

حجت الاسلام عظیمی همچنین بیان داشت: این روز باید همچون دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب هر سال احیا شودتا تمام خواب های استکبار جهانی و امپریالیسم خبری ، دشمنان داخلی و خارجی نظام علیه این حرکت الهی آشفته شود.

وی انقلاب اسلامی را ادامه راه کاروان حسینی دانست و تاکید کرد: این آخرین فتنه دشمنان علیه نظام اسلامی نبود و نخواهد بود از این رو باید با وحدت و همدلی و تبعیت از مرکز ثقل این نظام که همان ولایت مطلقه فقیه است راه امام راحل و شهیدان را حفظ کرده و ادامه دهیم./935/د101/س
ارسال نظرات