۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۹۶۷۸

همایش بصیرت دینی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز حماسه مردم آذربایجان و تبریز در هشتم دی ماه سال 88، همایش بصیرت دینی و تجلی ولایت‌مداری در تبریز برگزار خواهد شد.
9 دي
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با سالروز حماسه مردم آذربایجان و تبریز در هشتم دی ماه سال 88، همایش بصیرت دینی و تجلی ولایت مداری در تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این همایش پنج‌شنبه هفته جاری از ساعت 9 صبح با سخنرانی سردار نائینی، دبیر ستاد نهم دی کشور و آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه از برپایی نمایشگاه عکس در کنار این همایش از سوی سپاه عاشورا خبر داد و افزود: این نمایشگاه در تالار وحدت و مصلای امام خمینی(ره) تبریز برپا می شود، افزون بر اینکه نرم افزار چند رسانه ای شامل بیانات رهبر معظم انقلاب، کالبد شکافی فتنه از دیدگاه رهبری، فیلم های مستند ساخته شده در دوران فتنه، تصاویر مستند، نقدهای مکتوب و چاپ آلبوم نهم دی از مجموعه اقداماتی است که به منظور بزرگداشت این روز صورت گرفته است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در سال 90 اظهار داشت: امسال 11 برنامه محوری از جمله برپایی راهپیمایی‌های روز جهانی قدس، 22 بهمن، 13 آبان، مراسم سی امین سالگرد شهادت آیت الله مدنی، بیست و سومین سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی و نیز بزرگداشت قیام 29 بهمن در تبریز از آن جمله است.

وی در پایان با بیان اینکه حماسه تاریخی مردم آذربایجان در 8 دی و به دنبال آن نمایش اقتدار ملی سراسر کشور در نهم دی ماه سال 88 اوج ولایت مداری ملت ایران بود، ادامه داد: مردم آذربایجان با حضور حماسی خود در هشتم دی ماه، زمینه حضور میلیونی ملت ایران را فراهم کردند./935/پ202/س
ارسال نظرات