۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۹۵۱

‌سی‌امین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ‌سی امین شماره از ویژه نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در آستانه حماسه نهم دی منتشر شد.
نداي طالبيه 30
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سی‌امین شماره از دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه استان در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از میزگرد بررسی وحدت حوزه و دانشگاه در تبریز، همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک، خطر نفوذ خرافه در مجالس مذهبی بانوان، دیدار دانش آموزان بنابی با امام جمعه این شهر، پذیرش حوزه علمیه خواهران اهر در بهمن ماه، برگزاری نشست«با امام حسین(ع) تا امام زمان(عج) » از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

فعالیت کانون های پژوهشی در حوزه علمیه بناب، تشرف یک جوان مسیحی در جلفا به اسلام، برگزاری همایش دخیل مراغه‌ای، آموزش مکالمه زبان انگلیسی و عربی ویژه تبریز، ارتحال یکی از استادان حوزه علمیه تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب سی‌امین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، ‌«صلاح و فساد قلب» عنوان نوشته‌ای از مرحوم آیت الله مشگینی است که در ستون اخلاق در حوزه این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین در این شماره از ویژه نامه خبری حوزه های علمیه آذربایجان شرقی نگاهی تحلیلی به حماسه نهم دی سال 88 از دیدگاه مقام معظم رهبری و کارشناسان مربوطه صورت گرفته است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری منتشر می‌شود./935/ن602/س
ارسال نظرات