۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۰۵۰
حماسه عاشورایی(39)نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

9 دی روز بصیرت و حضور همه جانبه ملت در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، تاکید کرد: 9 دی روز بصیرت و حضور همه جانبه مردم در راستای دفاع از مقدسات و ارزش های انقلابی است و باید هر ساله این روز را گرامی بداریم.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حمایت مردم از نظام، رهبری و ارزش های دینی را یکی از ویژگی های برجسته و منحصر به فرد ملت ایران دانست.

وی با اشاره به اینکه مردم ما شعور و بصیرت خود را از سال 42 نشان داده اند، ‌گفت: از ابتدای نهضت امام سال به سال بصیرت مردم افزایش پیدا کرده است به گونه ای که رژیم تحمل و تاب این حضور را نداشت و ایشان را به ترکیه و عراق تبعید کردند.

امام جمعه کرمانشاه با تحسین بصیرت و بیداری مردم ایران، افزود: مردم در زمان خود بصیرت و آگاهی را نشان می دهند ولو اینکه متحمل خسارت هایی نیز بشوند.

حجت الاسلام والمسلمین علما بیان داشت: زمانی که پای دین و ارزش ها به میان می آید مردم با تمام وجود به صحنه می آیند و روز نهم دی ماه را می توان روز بصیرت و حضور همه جانبه مردم در راستای دفاع از مقدسات و ارزش های انقلابی دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه گران با دین مردم و تفکر اصیل امامت و ولایت بازی کردند، خاطرنشان کرد: این مساله برای ‌مردم قابل تحمل و پذیرش نبود، از این رو به صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند و از عقیده و ارزش های دینی دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علما با تاکید براینکه حضور حماسی مردم در 9دی دنیا را متحیر و جهانیان را انگشت به دهان کرد، یادآور شد: باید این یوم الله را زنده نگه داریم و به آیندگان بگوییم مردم چگونه در این روز با حضورشان از اساس انقلاب و اسلام دفاع کردند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات