۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۰۹۶
آیت الله نوری همدانی:

با تمام وجود پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستیم/ مردم در 9 دی چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تجلیل از مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: ملت ایران ثابت کرده اند که در راه انقلاب و ولایت حاضرند هر کاری انجام دهند.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عصر جمعه در دیدار والدین شهدای قم، با اشاره به حماسه 9دی، تصریح کرد: 9دی روزی است که ولایتمداری، بصیرت و حضور ملت در صحنه دفاع از ارزش ها و انقلاب به منصه ظهور و بروز رسید.

این مرجع تقلید در ادامه شرط قبولی اعمال را ولایت دانست و تاکید کرد: مساله ولایت در اسلام جایگاه بسیار برجسته ای دارد، از این رو کسی که از راه ولایت تبعیت نکند دچار گمراهی و انحراف می شود.

وی با بیان اینکه امت اسلام به حال خود رها نشده اند، تصریح کرد: در عصر غیبت، مردم در حوادث باید به فقها و روات حدیث و کسانی که فرهنگ اهل بیت را درک می کنند، مراجعه نمایند.

این مرجع تقلید با اشاره به جمله معروف امام راحل مبنی بر اینکه ولایت فقیه ولایت رسول الله(ص) است، خاطرنشان کرد: امام راحل توانست قدرت های استکباری را قلع و قمع کند و محرومان و مستضعفان جهان را بیدار سازد.

وی تاکید کرد: امام راحل کاری پیامبرگونه انجام داد، ایشان استکبار و استعمار را کنار زدند و نظامی اسلامی برپایه محوریت ولایت فقیه شکل دادند.

این مرجع تقلید، مردم، ارزش های دینی و ولایت فقیه را سه رکن مهم انقلاب دانست و با بیان اینکه مردم ایران مردمانی حماسه آفرین هستند، تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب نقش خود را در عرصه های مختلف به بهترین شکل ایفا کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی سرمایه گذاری بسیاری برای براندازی نظام در فتنه 88 کردند، ابراز داشت: قیام و خروش مردم سبب شد که چشم فتنه کور شود و همواره باید این یوم الله تاریخی را گرامی بداریم و حامی نظام و رهبری باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم، تصریح کرد: مردم ما بصیرت دارند، در عرصه جنگ نرم با استقامت و شجاعت گام برمی دارند و امروز در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته اند.

این مرجع تقلید بیان داشت: امروز نظام اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حضور هوشمندانه ملت به جایی رسیده است که مانورهای نظامی گسترده در آب های بین المللی برگزار می کند و هواپیمای جاسوسی پیشرفته آمریکا را در اختیار می گیرد.

وی با بیان اینکه ما با تمام وجود حامی و پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستیم، تاکید کرد: خوشبختانه ملت ایران ثابت کرده اند که در مسیر دفاع از انقلاب، خط امام و رهبری حاضرند هر کاری انجام دهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات