۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۳۸۵
رییس دادگستری خوزستان:

دشمنان همه عزم خود را برای خلل در انتخابات مجلس به کار گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری خوزستان، دشمنان را مترصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مخالفان نظام برای اینکه به اهداف خود برسند، قصد به چالش کشیدن انتخابات را دارند.
محمدباقر الفت، رييس کل دادگستري خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اهواز، محمد باقر الفت رییس کل دادگستری خوزستان، عصر روز گذشته در جلسه هم اندیشی دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان، اظهار داشت: دشمن با کارشکنی‌های خود در تلاش برای بی‌‌انگیزه کردن مردم نسبت به شرکت در انتخابات و تحریم آن توسط برخی از رجال سیاسی را دارد.

وی با بیان این که دشمن قصد دارد یکی از ارکان اساسی مملکت را متزلزل کند، بیان داشت: مخالفان نظام برای اینکه به اهداف خود برسند، قصد به چالش کشیدن انتخابات را دارند.

این مقام مسؤول، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری که در سال 88 برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات سال 88 دستاوردهای ناخوشایند امنیتی بسیاری داشت و نظم اجتماع را برهم ریخت. نباید اجازه داد که در اثر سهل انگاری‌های ما، از ناحیه بیگانه، حق کاندیداها و یا هواداران آنها تضییع شود که در غیر این صورت جبران آن بسیار مشکل است.

وی با تاکید بر اینکه فصل الخطاب، فرمایشات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: دستگاه قضایی موظف است براساس تصمیمات معظم له و ریاست قوه قضاییه حرکت کند. برای اینکه بتوانیم در زمینه انتخابات، خوب و به موقع تصمیم بگیریم باید افکار خود را به افکار رهبری نزدیک کنیم./9465/پ203/ص
ارسال نظرات