۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۶۲۷
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

پیوند معنوی امت و امام عامل شکست فتنه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور پیوند معنوی امت و امام و رهبری را عامل اصلی شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني، نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز در جمع فرماندهان نواحی سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: ملت ایران در 33 سال گذشته نه تنها ثابت کرده‌اند که آماده هرگونه مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند، بلکه نشان دادند که در پشتیبانی از ولایت کوتاه نخواهند آمد.

وی خاطر‌نشان کرد: تحریم‌ها و تهدیدات استکبار جهانی برای ملت ایران هیچ ارزشی ندارد؛ اما در وضعیت کنونی که فشارهای اقتصادی بر ملت ایران از سوی استکبار جهانی بیشتر شده، رسالت همگانی جهاد اقتصادی با روحیه جهادی و بسیجی است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر این‌که توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد اقتصادی در تمامی مسائل کشور‌ تصریح کرد: نباید این مطالبه مهم ولی فقیه زمان، گرفتار شعارزدگی و بی‌توجهی مدیران نظام ‌قرار گیرد، امروز نیازمند روحیه بسیجی برای تحقق جهاد اقتصادی هستیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: نامگذاری امسال با عنوان جهاد اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، یک حرکت راهبردی بوده و مختص یکسال نیست بلکه تابلوی جهاد و تلاش ملت ایران در عرصه اقتصادی می باشد، البته این رسالت تنها وظیفه دولت نیست، بلکه آحاد مردم برای تعالی نظام اسلامی وظیفه دارند.

وی بی توجهی به مطالبات و توصیه های رهبری را عامل بروز برخی مشکلات و معضلات در سطوح مختلف جامعه دانست و افزود: تجربه نشان داده هر گاه دولت و ملت در جهت نیل به اهداف انقلاب، با یکدیگر یکدل و در مسیر منویات رهبری حرکت کرده اند، توفیقات بزرگی نصیب کشور شده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی قدرت نرم انقلاب اسلامی را از برکات وجودی ولایت فقیه در راس نظام عنوان کرد و اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران الگو و سرمشق ملت های آزاده جهان شده، از این رو استکبار جهانی قصد محدود کردن ملت ایران را دارد.

وی افزود: بصیرت، استکبار‌ستیزی، دینداری، ولایتمداری و تلاش و کوشش برای استقلال علمی، فرهنگی و اقتصادی ثمره ولایت‌مداری و قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران است، در حقیقت پیوند معنوی امت و امام و رهبری عامل اصلی شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود توجه امت اسلامی به توصیه مقام معظم رهبری‌ را عامل اصلی جنبش بیداری اسلامی دانست و افزود: بیداری اسلامی ملت‌ها و تحولات عظیم خاورمیانه از آثار و برکات فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی و بسیج در جهان بوده و ملت ایران به الگو و سرمشق برای جهانیان تبدیل شده است./935/پ201/س
ارسال نظرات