۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۰۳۸

اعزام بانوان و روحانیان مبلغ به مناطق مختلف استان اردبیل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعزام بیش از 300 مبلغ در راستای تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد.
اعزام مبلغين به روستاها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر این استان پرداخت و اظهار داشت: محوریت برنامه های دهه فجر با توجه به تقارن با هفته وحدت و ماه ربیع الاول، با موضوعاتی از قبیل وحدت، سیره نبوی، برکات ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه وحدت ملی و انسجام اسلامی خواهد بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تشکیل 21 کمیته اجرایی و تخصصی با تشکیل 10 ستاد در شهرستان های استان خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار و 500 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی با مدیریت اجرایی خود مردم در سراسر شهرهای استان همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

حجت الاسلام نظرپور از اعزام بیش از 300 مبلغ در راستای تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، اهدای 350 مورد جهیزیه به نو‌عروسان نیازمند، نواحته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان، غبارروبی از مزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل، دیدار با ائمه جمعه استان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، چاپ و انتشار ویژه نمه های دهه فجر و افتتاح صدها پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی از جمله برنامه‌ها این دهه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در 33 سال گذشته اظهار داشت: صدور پیام انقلاب به دورترین نقاط جهان و بیداری اسلامی علیه استکبار جهانی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه از مهمترین دستاوردهای انقلاب ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام نظر‌پور با تأکید بر این‌که استقلال و عزت واقعی ملت ایران در عدم وابستگی به نظام سلطه محقق شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت سه دهه الهام‌بخش نهضت‌های آزادی‌بخش جهان شده، به گونه ای که عدالت خواهان جنبش وال استریت آمریکا، ملت ایران و آرمان های اسلامی شیعیان را الگوی خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه سیاست ایران هراسی غرب نتیجه عکس داشته است، گفت: این سیاست مذبوحانه موجب توجه بیش از پیش مردم جهان به مطالبات به حق ملت ایران شده و امروز نه تنها شاهد انزوای ایران اسلامی نیستیم، بلکه از موضع قدرت نسبت به احقاق حقوق خود در عرصه های بین‌المللی و جهانی حاضر می شویم./935/پ202/س
ارسال نظرات