۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۲۲۲۹۹
آیت الله طبرسی:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس پاسداری از خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، شهدا را معتبرترین پشتوانه حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس پاسداری از خون شهدا است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ظهر پنج شنبه در یادواره 5 تن از شهدای روستای چلمردی و خیرآباد نکا افزود: شهدابا دلی صاف و اخلاصی مثال زدنی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و جانشان را برای اسلام و انقلاب خمینی از دست دادند.

وی اظهار داشت: با احیای یادواره شهدا می توانیم در جامعه موفق تر عمل کنیم و مدیون شهیدان نباشیم.

آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از همه قدرت و سرمایه مالی و رسانه ای خود برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و هر روزه با فتنه ای جدید در کشورهای اسلامی و منطقه به دنبال گسترش منافع خود هستند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنن خود با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: باید با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفندماه از خون شهدا پاسداری کنیم.

وی با بیان این که حضور آحاد جامعه اسلامی در این دو حماسه بزرگ پیش رو باید دشمن شکن باشد و فتنه ها و برنامه های دشمنان را نقش برآب کند، گفت: در این موقعیت زمانی بیش از پیش باید برای حفظ اسلام و ارزش های اسلامی تلاش کرد تا عزت و اقتدار نظام همواره پابرجا و باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اکنون شاهد هستیم که هر روزه بر دشمنان اسلام و انقلاب ایران افزوده می شود و تحرکات منطقه و بیداری اسلامی جهانی دلیل بر قدرت و نفوذ اسلام و رهبری در جامعه اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا بسیار ارزشمند و اثر گذار است و می تواند ارزش های مقدس نظام را در جامعه متبلور سازد.

آیت الله طبرسی، افزود: دشمن اکنون در حال رصد کردن برنامه های مختلف ایران اسلامی در مناسبت های مختلف است تا در صفوف بهم پیوسته ملت ما رخنه کرده و این اتحاد درا بر هم زند و ما باید با افزایش اتحاد و همبستگی مانع از نفوذ دشمن شویم./950/پ/202/س
ارسال نظرات