۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۴۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

انقلاب اسلامی بهترین الگوی انتظار را به دنیا ارائه کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی ایران را آغاز انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچم داری حضرت ولی عصر(عج) دانست و گفت: این انقلاب عظیم زمینه ساز انقلاب آخرین منجی عالم بشریت خواهد بود.

وی با بیان این که شیعه همواره با جان و دل، قیام حضرت ولی عصر(عج) را طلب می کند، افزود: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه لازم برای ظهور آن حضرت در حال فراهم شدن است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بهترین الگوی انتظار را در اختیار جوامع بشری قرار داده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوامع اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی خود در رسیدن به تعالی و سعادت حقیقی انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که نظام اسلامی خلأ معنوی که در دیگر کشورها به وجود آمده را بر طرف کرده است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی پرچم دار حکومت مهدوی در دنیا محسوب می شود.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی زمینه بهره گیری از کارکردهای مثبت انتظار برای پذیرش مصلح جهانی و برقراری عدالت جهانی را از سوی دیگر جوامع اسلامی فراهم کرده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با برداشت صحیح از مفهوم انتظار، موجب گسترش حاکمیت دین اسلام به‌خصوص شیعه در دنیای سکولار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه سخنان خود ایمان، وحدت و رهبری را سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز مهم ترین عامل در بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی این سه اصل مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام نعمت الهی به تأثیر انقلاب اسلامی ایران در آغاز بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که خیزش عظیم ملت های مسلمان منطقه مرهون تلاش امام خمینی(ره) بوده است، ادامه داد: امام راحل با آغاز نهضت عظیم اسلامی زمینه بیداری ملت ها و سقوط دیکتاتوری را فراهم کرد.

وی با اشاره به این که اندیشه های متعالی امام خمینی(ره) امروز در همه دنیا نهادینه شده است، گفت: اگر امروز شاهد خیزش هایی در اقصی نقاط دنیا به ویژه در میان کشورهای اسلامی هستیم به دلیل همان اندیشه های ارزشمند است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان این که دشمنان برای خدشه دار کردن اندیشه های متعالی امام راحل تلاش های گسترده ای کردند، افزود: آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دل ها و قلب های ملت های آزادی خواه دنیا نهادینه شده است.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این‌که امام خمینی‌(ره) انقلاب را از نظر زمان و مکان وسیع می‌نگریستند، گفت: ایشان حرکت انقلاب را در سطحی جهانی و زمان آن را تا ظهور امام زمان‌(عج) ترسیم کردند./950/پ202/س

ارسال نظرات