۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۴۶۷

همایش تجلیل از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش «تجلیل از فعالان و چهره های ماندگار انقلاب اسلامی مشهد» با حضور فعالان انقلاب اسلامی به همت فرهنگسرای انقلاب در مشهد برگزار می شود.
همایش تجلیل از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی در مشهد برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مدیر فرهنگسرای انقلاب با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی و افتتاح فرهنگسرای انقلاب مشهد، همایشی به منظور تجلیل از شخصیت ها و فعالان دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشهد،در فرهنگسرای غدیر برگزار می شود.

نعمت فیروزی ادامه داد: همایش «تجلیل از فعالان و چهره های ماندگار انقلاب اسلامی مشهد» با هدف معرفی و شناساندن نیروهای فعال دوران انقلاب مشهد و تجلیل از تلاش های آنان، ایجاد انگیزه والگو برای جوانان فعال فرهنگی در عرصه های مختلف و ایجاد ارتباط و هم افزایی میان فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف برگزاری این همایش می توان به تقدیر و تشکر از سربازان فرهنگی انقلاب اسلامی، افزایش سرمایه اجتماعی و گسترش کیفی و کمی فعالیت های ارزشی و انقلابی و افزایش سهم مشارکت و تأثیرگذاری فعالان ارزشی و انقلابی در جریان سازی فرهنگی و انقلابی، اشاره کرد.

مدیر فرهنگسرای انقلاب با اشاره به دعوت از جمعی از فعالان و شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی در این همایش، اظهار داشت: تعداد 300 نفر از فعالان دوران انقلاب و نخبگان فرهنگی و انقلابی، اساتید و شخصیت های مطرح انقلابی و فرهنگی مشهد مقدس و عموم شهروندان در این همایش حضور خواهند داشت و استاد حسن رحیم پور ازغدی به سخنرانی و بیان دیدگاه ها و خاطرات خود از دوران پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این همایش توضیح داد: همایش «تجلیل از فعالان و چهره های ماندگار انقلاب اسلامی مشهد» یکشنبه 16 بهمن ماه ساعت 17 در سالن اجتماعات فرهنگسرای غدیر مشهد واقع در بلوار 22 بهمن برگزار می شود.

وی همچنین از حضور خانواده های شهدای علم و فناوری در مشهد خبر داد و افزود: همزمان با آیین افتتاح فرهنگسرای انقلاب اسلامی، همایش بزرگداشت شهدای علم و فناوری انقلاب با حضور خانواده شهدای علم و فناوری برگزار می شود.

فیروزی اظهار داشت: در این همایش خانواده های پنج شهید عرصه علم و فناوری شهیدان مجید شهریاری، مسعود علیمحمدی، مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد، سردار شهید حسن تهرانی مقدم و مرحوم سعید کاظمی آشتیانی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ایجاد دبیرخانه دائمی شهدای علم و فناوری انقلاب در شهر عالم آل محمد(ص)، رونمایی از نرم افزار جامع شهدای علم و فناوری انقلاب اسلامی و رونمایی از نرم افزار و کتاب خاطرات شهید شهریاری از جمله ویژه برنامه های این همایش محسوب می شود.

فیروزی خاطرنشان کرد: از جمله میهمانان ویژه این بزرگداشت دکتر سید محمود رضا آقامیری(دکترای فیزیک هسته ای، نماینده ایران در کمیته بین المللی سزامی پس از شهادت دکتر شهریاری و معاون فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری) است./930/د102/س

ارسال نظرات