۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۵۱۱
آیت الله موسوی جزایری:

وحدت و یکپارچگی نشان از بلوغ سیاسی ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع عشایر خوزستان تصریح کرد: وحدت ملت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان از بلوغ و کمال سیاسی مردم است.
بيعت عشاير خوزستان با ولي فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار با عشایر استان در مسجد اعظم اهواز، وحدت ملت را اساس پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: علی رغم تلاش دشمنان برای تفرقه میان اقوام و عشایر کشور، مردم با حفظ بصیرت خود انقلاب را تا پیروزی پیش برده و می برند. اتحاد و همدلی مردم در تظاهرات علیه رژیم پهلوی نشان از بلوغ سیاسی ملت ایران بود.

وی به حضور همه مردم در تظاهرات ضد شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: برادران اهل سنت و ایرانیان آشوری، ارمنی، کلیمی و زرتشتی در تظاهرات های علیه رژیم پهلوی نیز شرکت می کردند اما اغلب شکل دهندگان این تظاهرات شیعیانی بودند که با اعتقاد به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و نظام ولایت فقیه و جمهوری اسلامی در راهپیمایی حضور پیدا می کردند.

آیت الله موسوی جزایری بر لزوم توجه همگان به حفظ نعمت وحدت، همدلی و برادری در برابر دشمنان تأکید کرد و افزود: بیداری و هوشیاری ملت موجب سرافکندگی حکام ظالم جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم و عشایر استان خوزستان در راهپیمایی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: مردم علی رغم موانع زیادی همچون اعدام، زندان و شکنجه اما با تمام وجود خودشان برای پیروزی این انقلاب ایستاده بودند.

دولت توجه ویژه ای به خوزستان داشته باشد

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از دولت به ویژه رییس جمهور جهت تلاش برای آبادانی مناطق مستضعف، عنوان کرد: در استان با توجه به عقب ماندگی های دوران حکومت پهلوی و جنگ تحمیلی، نیاز به توجه ویژه ای دارد .

امام جمعه اهواز با بیان این که کارهای ارزنده ای در استان برای احیای 200 هزار هکتار زمین مرزی و همچنین ساخت بازارچه های مرزی که می تواند مرکز صادرات خوبی برای کشور باشد، انجام شده است، گفت: امیدواریم سایر عقب ماندگی های خوزستان به ویژه اشتغال جوانان جبران شود./9463/پ202/ص
ارسال نظرات