۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۷۲۷
چند خبر کوتاه؛

پورتال اینترنتی مساجد خوزستان راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ راه اندازی سامانه پورتال مساجد در خوزستان، برگزاری همایش تجلیل از فعالان فرهنگی در شهرستان شوشتر از جمله اخبار استان خوزستان است.
پايگاه اينترنتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راه اندازی سامانه پورتال مساجد در خوزستان، برگزاری همایش تجلیل از فعالان فرهنگی در شهرستان شوشتر، برگزاری همایش تجلیل از ائمه جماعات ادارات و فعالان فرهنگی در بهبهان و افتتاح 9 کانون فرهنگی در شهرستان باغملک از جمله اخبار استان خوزستان است.

سامانه پورتال مساجد در خوزستان راه اندازی می شود

بهمن زکوی، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از راه اندازی پورتال مساجد خبر داد و افزود: این مراسم چهارشنبه، نوزدهم بهمن ماه سال جاری در محل سالن شهید زمانی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان این که تا کنون 220 مسجد در این سامانه ثبت نام کرده اند اظهار داشت: در سامانه پورتال مساجد اطلاعاتی از جمله مراسمات برگزار شده، اسامی هیئت امنا، اعضای بسیج و همچنین سایر اطلاعات کاربردی ثبت شده است.

همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و تبلیغی در شوشتر برگزار شد

همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان شوشتر همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد

در این همایش، حجت الاسلام شهریاری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر به تبیین اهمیت نقش تبلیغ اسلام در جامعه پرداخت و از همه طلاب خواهر حوزه علمیه خواستار افزایش تلاش خود جهت ترویج دین اسلام در جامعه را شد

در ادامه این همایش حجت الاسلام ظاهری، استاد حوزه و دانشگاه به بیان نکاتی درباره روشهای تبلیغی در بین مردم به خصوص بانوان پرداخت.

گفتنی است در این همایش که بیش از 60 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران شوشتر نیز حضور داشتند، تنی چند از حاضران به بیان دیدگاه های خود پیرامون موضوعات گوناگون فرهنگی پرداختند.

همایش تجلیل از ائمه جماعات ادارات و فعالان فرهنگی در بهبهان برگزار شد

در این همایش، فرهاد باذلی محبوب، فرماندار بهبهان اظهار داشت : نظام اسلامی یعنی مردم و مردم از نظام جداشدنی نیست و ما وظیفه داریم راویان جدیدی از انقلاب را تربیت کنیم وتاریخ انقلاب را به نوجوانان وجوانان انتقال دهیم .

فرمانداربهبهان تصریح کرد : کار فرهنگی بسیار ماندگار است وما وظیفه داریم نسبت به مسائل فرهنگی احساس مسئولیت کنیم وبرگزاری این همایش بسیار ارزنده است وتجلیل از فعالان فرهنگی مطلوب ودارای ارزش والایی است .

گفتنی است در پایان این همایش از 40 نفر از ائمه جماعات نهاد های دولتی و 65 نفراز فعالان فرهنگی مساجد با اهداء هدایا و لوح، تقدیر شد.

۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد باغملک افتتاح شد

جبار رضایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، از افتتاح ۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان باغملک خبر داد و با اشاره به نقش این مکان های فرهنگی در غنابخشی به فعالیت‌های فرهنگی ابراز داشت: با افتتاح این کانون‌ها در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باغملک به 30 باب افزایش می یابد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این کانون ها به همت دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان افتتاح شدند، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنند و محلی برای فعالیت های فرهنگی هنری جوانان هستند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، تلاش بیشتر مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را خواستار شد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از طریق مساجد استحکام ولایت و انقلاب را به همراه دارد و اجازه رخنه هیچ فتنه و استعماری را به افکار جوانان نمی‌دهد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، خاطر نشان کرد: در سال 89 مجوز 7 کانون و در سال 90 مجوز 9 کانون فرهنگی هنری را گرفته شده و 7 فقره پرونده دیگر جهت صدور مجوز به استان ارسال شده است./9464/پ202/ص
ارسال نظرات