۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۸۲۷
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

مردم در 22 بهمن با تمام وجود از آرمان ها و اهداف نظام دفاع می کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، با تاکید بر اینکه مردم با تمام وجود از آرمان ها و اهداف نظام دفاع می کنند، 22 بهمن امسال را از جهاتی متمایز از سالیان گذشته دانست و با تاکید بر حساسیت ویژه آن، همگان را به حضور پرشور در راهپیمایی دعوت کرد.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز آيت الله اسدالله ايماني
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شد.

وی ‌گفت: با توجه به اینکه به فاصله کمتر از یک ماه بعد از 22 بهمن امسال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، حضور مردم در صحنه از ابعاد مختلف مهم و قابل تحلیل خواهد بود.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: با توجه به رسیدن قیام مردم مسلمان کشورهای مختلف عربی به نتیجه مطلوب و تقارن آن با ایام الله دهه مبارک فجر، ‌دشمنان هم حساسیت خاصی روی این روز پیدا کرده اند و می خواهند حضور مردم کمرنگ و سرد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی اظهار داشت: دشمنان همواره با بکار گیری ابزارها و امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود تلاش می کنند در این گونه مناسبت ها که مردم پیوند خود را با آرمان ها تجدید می نمایند، حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند و بگویند مردم خسته شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به فضایی که دشمن می سازد و می خواهد از آن سوء استفاده کند آحاد ملت باید هوشیار باشند و با حضور پرشور در صحنه بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی، آرمان های امام و شهدا ثابت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: 22 بهمن امسال با توجه به تحریم همه جانبه دشمنان علیه جمهوری اسلامی حساسیت خاصی دارد و همان گونه که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تصریح کردند، حضور مردم در صحنه عامل مصونیت نظام می شود.

وی اضافه کرد:‌ در سال 88 دشمنان طراحی های گسترده ای داشتند اما با حضور همه جانبه، حماسی و بسیار گسترده مردم در نهم دی همه نقشه های آنها نقش برآب و طراحی های آنها بی رنگ و بی اثر شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه دشمن از حضور حماسی مردم هراسان است، تاکید کرد: مصونیت و اقتدار و صلابت نظام اسلامی در گرو همین حضورها است،خوشبختانه مردم با بصیرت و بینش در این سال ها در عرصه های مختلف حضور یافته اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با تمام وجود از آرمان ها و اهداف نظام دفاع می کنند، اضافه کرد: در 22 بهمن چشم تمام مسلمانان دنیا به مردم ایران دوخته شده است، و ان شاءالله مردم با حضوری باشکوه در صحنه حاضر خواهند شد و خط بطلانی بر تهدیدات و تحریم های دشمنان خواهند کشید. /924/ت302/ج
ارسال نظرات