۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۹۷۳
رییس شاخه زنان حزب الله لبنان:

انقلاب اسلامی ایران تجسم آرزوهای ملت های مسلمان بود

خبرگزاری رسا ـ رییس شاخه زنان حزب الله با اشاره به نقش برجسته انقلاب اسلامی ایران در روند شکل گیری بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی ایران تجسم آرزوهای ملت های مسلمان دانست.
عفاف حکيم، رييس شاخه زنان حزب الله لبنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم عفاف حکیم، رییس شاخه زنان حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی لبنان با اشاره به نقش برجسته انقلاب اسلامی ایران در روند شکل گیری بیداری اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست سرنوشت مردم ایران و جهان اسلام را تغییر دهد.

وی با تاکید ریشه های عمیق و مردمی انقلاب اسلامی ایران، افزود: این انقلاب به همه ثابت کرد که یک انقلاب دینی می تواند به سرمنزل مقصود برسد و تمام قد در برابر تحریم ها و فشارهای بین المللی ایستادگی کند و به پیشرفت های خود ادامه دهد.

رییس شاخه زنان حزب الله لبنان ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران تجسم آرزوهای ملت های مسلمان بود به طوری که حتی یکی از نویسندگان غربی در جایی نوشته بود که ما تلاش کردیم اندیشه لائیک را در همه جا ترویج کنیم، اما انقلاب اسلامی ایران برنامه های ما را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی در برابر مستکبران از یک سو و پیشرفت و اقتدار از سوی دیگر، الگوی ملت های منطقه شده است، افزود: در شرایطی که همه در برابر جرم و جنایت رژیم صهیونیستی در سکوت و خاموشی فرو رفته بودند، انقلاب اسلامی ایران در برابر صهیونیست ها ایستاد و سایر ملت ها را نیز بیدار کرد.

عفاف الحکیم با اشاره به الگوی مناسبی که ایران در اختیار کشورهای اسلامی قرار داد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به ما آموخت که تنها راه حل مشکلات، اسلام است و همه پیروزی ها در مسیر مقاومت میسر خواهند بود.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی، گفت: رهبری که این انقلاب را هدایت کرد امام خمینی(ره) بود و ما اکنون در ادامه راه ایشان حرکت می کنیم و امروز انقلاب اسلامی به خوبی از مسؤولیت بیدارسازی کشورهای اسلامی برآمده است.

رییس شاخه زنان حزب الله لبنان ابراز امیداوری کرد که آرزوهای امت اسلامی در این بیداری ها به تحقق بپیوندد و افزود: در دورانی که جهان اسلام در سکوت و سستی و غفلت به سر می برد، انقلاب ایران زلزله ای به راه انداخت و توانست سایر ملت را بیدار کند و اعتماد به نفس را به مسلمانان برگرداند./981/ب913/گ
ارسال نظرات