۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۸۴۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس:

نماینده اصلح کسی است که قدم در راه مدرس بگذارد / نمایندگان به اختلافات قومیتی دامن نزنند

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: نماینده اصلح نماینده ای است که جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس و دنیا طلبی داشته باشد، کسی است که بتواند منزه و پاک زندگی کرده و قدم در راه مرحوم مدرس زندگی کند و ما باید در این زمان 290 مدرس در مجلس داشته باشیم.
حجت الاسلام سيد ولي الله محمودي نژاد


حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد،‌ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه الهی و انقلابی است و مردم مسلمان ایران با حضور گسترده، پرشور و با انگیزه قدرت اسلام و مسلمین را به دشمنان نشان خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و تبلیغ دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران دشمنان بسیاری در دنیا دارد و حضور با شکوه در انتخابات، به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن شکن است.

حجت الاسلام محمودی نژاد با بیان این که حضور مردم در انتخابات مورد قضاوت جهانیان قرار می گیرد، اظهار داشت: آحاد مردم با شرکت در این انتخابات به دنیا نشان می دهند که همچنان مدافع، پشتیبان و هماهنگ با ولایت فقیه و نظام هستند و تا آخرین قطره خون خود به پای نظام و رهبری ایستاده اند و دشمنان ره به جایی نخواهند برد.

وی با اشاره به ویژگی های نماینده اصلح خاطر نشان کرد: نماینده اصلح آن نماینده ای است که ویژگی های نمایندگی از نظر اسلام و قانون اساسی را داشته باشد و به عنوان نماینده مردم برای تدوین و حفظ قانون در مجلس حضور پیدا کند.

وی ادامه داد:‌آگاهی به مسائل روز دنیا، آگاهی به احکام و قوانین اسلام، آگاهی به نیازهای مردم و انقلاب،‌ ولایت مداری و پیروی کامل از رهبری و تقوا از ویژگی های نماینده اصلح است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد:‌ نماینده اصلح نماینده است که بتواند با وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن، از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند و این در گرو این است که آن نماینده صالح و سالم باشد.

وی تأکید کرد:‌ نماینده اصلح نماینده ای است که وابستگی به دنیا ندارد، کسی است که بتواند بدون ترس صدای انقلاب و اسلام را به همه جا برساند و بتواند با پیگیری، تلاش، کوشش و روحیه انقلابی، نظام را همچنان سرافراز جلو ببرد.

وی پاسداری از خون شهدا و ادای دین به انقلاب و شهدا را از دیگر ویژگی های نماینده اصلح دانست و گفت: نماینده اصلح نماینده ای است که جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس و دنیا طلبی داشته باشد، کسی است که بتواند منزه و پاک زندگی کرده و قدم در راه مرحوم مدرس زندگی کند و ما باید در این زمان 290 مدرس در مجلس داشته باشیم.

وی با اشاره به دامن زدن برخی از افراد به اختلافات قومیتی برای کسب رأی تأکید : کاندیدا ها و طرفدارانشان از هر گونه حرکت و سخنی که به اختلافات قومی دامن می زند خودداری کرده و از افتادن در دام دشمنان نظام و میهن اسلامی خودداری کنند.

حجت الاسلام محمودی نژاد تصریح کرد: اگر کاندیدایی یا طرفداران او آگاهانه یا نا آگاهانه به این گونه اختلافات دامن بزنند، صلاحیت نمایندگی مردم را ندارد، دین اسلام نیز دامن زدن به چنین اختلافاتی را مذموم دانسته است.

وی در پایان گفت: امروز همه با هم باید بسیج شویم و با آگاهی بخشی به مردم و عبرت از گذشته با شکوه و اقتدار در انتخابات شرکت کرده و نمایندگان اصلح را به مجلس بفرستیم./919/ت302/ع

ارسال نظرات