۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۹۵۰
نماینده سازمان اوقاف در حوزه های علمیه:

حضور در انتخابات تأکیدی دوباره بر شعار دموکراسی دینی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور و نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور گفت‌ امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، شعار دموکراسی دینی را در دنیا سردادند و از ابتدای انقلاب تا کنون، ملت ایران با حضور در همه صحنه ها بر درستی این شعار و باور بر آن تأکید کرده اند.
سيد جلال رضوي مهر


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مشاور و نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور ملی و انقلابی مردم ایران در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور است.

وی در ادامه افزود: حضور پر شور و آگاهانه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می تواند تغییرات مثبتی در معادلات جهانی به ویژه جهان اسلام ایجاد کند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت:‌ امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، شعار دموکراسی دینی را در دنیا سردادند و از ابتدای انقلاب تا کنون، ملت ایران با حضور در همه صحنه ها بر درستی این شعار و باور بر آن تأکید کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: مجلس خانه ملت است و این ملت است که برای مجلس تصمیم گیری می کند، از این رو است که شما می بینید حتی افرادی که توانایی جسمی ندارند، در روز انتخابات با ویلچر یا عصا و یا با کمک دیگران خودشان را به پای صندوق های رأی می رسانند تا به وظیفه و تکلیف دینی و انقلابی خود عمل کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر یادآور شد: امروز خون شهدا ما را وادار می کند با حمایت از اهداف و مسیر با صلابت آنها در صف های فشرده در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و تیر خلاص به تحریم های دشمن بزنیم.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق های رأی پاسخی کوبنده و دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان اسلام است، تا بدانند محور اساسی در انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و مردم گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

مدیر کل سابق امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف تأکید کرد: همان گونه که ملت بزرگ ایران در 22 بهمن حماسه بزرگی خلق کرد، در روز 12 اسفند نیز با حضور یک پارچه زن و مرد و ‌پیر و جوان، در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری از تاریخ این کشور ورق خواهد خورد.

وی با اشاره به ویژگی های نماینده اصلح گفت: نماینده اصلح نماینده ای ست که ولایت مدار است، حق و حقوق خود و ملت را می شناسد و هرگز سر حقوق ملت با هیچ کس معامله نمی کند.

حجت الاسلام رضوی مهر بیان داشت:‌ نمایندگان نیز باید بدانند که صندلی های مجلس بر روی خون شهدا بنا و با جانفشانی و ایثارگری آنان استوار شده است، از این رو باید پاسدار خون شهدا و ارزش های مقدس انقلاب اسلامی باشند.

وی اظهار امیدواری کرد:‌ امید است با برگزاری این انتخابات، همچون گذشته نسیم رحمت و مودت، یک پارچگی و وحدت بر همه نیروهای نظام اسلامی وزیده و همه احزاب، تشکل ها و گروه ها در زیر خیمه انقلاب اسلامی جمع شوند، و اگر خلاف این باشد، جز خودشان کسی ضرر نخواهد کرد./919/ت302/ع

ارسال نظرات