۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۰۳۰

استاندار بصره با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار بصره عراق با امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت وگو کرد.
آيت الله موسوي جزايري و استاندار بصره آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در دیدار استاندار بصره و هیئت همراه وی از کشور عراق با تأکید بر وحدت، برادری و اتحاد ملت های مسلمان با همدیگر، اظهار داشت: کشور عراق آینده ای روشن را همراه با محبت و مهرورزی به قومیت های مختلف در کشور خواهد داشت.

ایستادگی ملت و دولت عراق در برابر خروج منافقان ادامه پیدا کند

وی با تبریک و تهنیت به ملت و دولت عراق جهت خروج ذلت بار نظامیان آمریکای از این کشور، ابراز داشت: ایستادگی ملت و دولت عراق در برابر نظامیان آمریکایی در عراق تحسین برانگیز است که امیدواریم در ادامه هم گروهک مجاهدین خلق نیز خارج شوند.

امام جمعه اهواز با اشاره به ظلم و استبداد دیکتاتور ملعون صدام حسین در کشور عراق، خاطر نشان کرد: ظلم وی به ملت عراق و ایران با دسیسه های استکبار جهانی صورت می گرفت چراکه دشمنان خوهان ایجاد تفرقه برای از بین بردن برادری و اتحاد مسلمانان است.

وی از مسؤولان عراقی و ایرانی ایجاد رابطه ای همراه با محبت و برادری و حسن نیت و به دور از تفرقه را خواستار شد و اظهار داشت: مسؤولان استان خوزستان با تجهیز و بسیج کردن امکانات و توان خود گامی مهم در راستای ساختن کشور عراق بردارند.

در ادامه این دیدار، خلف عبدالصمد خلف استاندار استان بصره عراق از صداقت و حسن توجه مسؤولان خوزستانی و ایرانی نسبت به ارائه خدمات به استان بصره عراق تشکر کرد.

یادآور می شود، استاندار بصره عراق همراه با هیئت همراه، برای بازدید از پروژه های صنعتی و ساختمانی استان و همچنین امضای تفاهنامه با استاندار خوزستان وارد ایران شد./9463/پ202/ص
ارسال نظرات