۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۲۵۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

12 اسفند برگ زرینی بر افتخارات ملت غیور ایران اسلامی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی این بار نیز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، بیان داشت: 12 اسفند به طور حتم برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم غیور ایران اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران به تلاش چند ماهه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب به منظور خدشه دار کردن انتخابات در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با تبلیغات گسترده بدنبال ایجاد خدشه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند و همواره در تلاش هستند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند.

وی با بیان این که دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید تلاش کنند تا با حضور حداکثری مردم، انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شود، افزود: ایجاد شبهه در انتخابات یکی از برنامه های همیشگی دشمنان بوده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از نظر کیفی همواره در سطح دنیا بی نظیر بوده است، ادامه داد: برگزاری بیش از سی دوره انتخابات در سه دهه اخیر نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و با بیان این که آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید رهنمودهای معظم له در خصوص انتخابات را نصب العین خود قرار دهند، ادامه داد: گام برداشتن درمسیری که ولی فقیه تعیین می کند به طور حتم سعادت و تعالی را برای نظام درپیش خواهد داشت.

وی به حضور گسترده ملت در انتخابات های گذشته نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشانگر دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران اسلامی بود، گفت: آن حضور حداکثری دوستداران انقلاب را در سراسر دنیا شاد کرد و درمقابل موجب خشم و کینه دشمنان ملت و نظام شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان نظام دینی همواره در تلاش تلخ کردن پیروزی های ملت ایران هستند، ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی نظام در سه دهه اخیر همواره سعی کردند در راستای سیاه نمایی انتخابات در کشور اغتشاش ایجاد کنند که خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای همواره راهگشا بوده است، ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات نماد بارز شعور سیاسی و عظمت مردم سالاری دینی است.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی این بار نیز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، بیان داشت: 12 اسفند به طور حتم برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم غیور ایران اسلامی خواهد بود./950/پ202/ص

ارسال نظرات