۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۳۶۷
آیت الله شبستری:

رأی اولی‌های عرصه انتخابات مایه افتخار نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: حضور نوجوانان و جوانان به ویژه رای اولی ها در انتخابات مهم بوده و در این انتخابات نیز موجب افزایش شور و اشتیاق انتخاباتی می شود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش رای اولی های تبریز امروز با حضور امام جمعه و دانش آموزان دختر و پسر مدارس نواحی پنجگانه این شهر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بر حضور همه جانبه ملت در انتخابات تاکید اظهار داشت: ورود نمایندگان با رای بالا به مجلس شورای اسلامی موجب قوت مجلس و نمایندگان نظام اسلامی می شود.

وی با تاکید بر بصیرت و آگاهی دانش آموزان رای اولی در انتخاب نماینده اصلح گفت: حضور نوجوانان و جوانان به ویژه رای اولی ها در انتخابات مهم بوده و در این انتخابات نیز موجب افزایش شور و اشتیاق انتخاباتی می شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه در جلسات متعدد بر ضرورت اخلاق‌مندی و حضور همه جانبه مردم تاکید کرده‌اند، گفت: در آستانه انتخابات پرهیز از بی‌اخلاقی ضروری بوده و باید به حساسیت و اهمیت انتخابات توجه شود، در شرایط کنونی انتخابات دارای اهمیت خاصی بوده و انتخابات پرشور برای انقلاب‌های اسلامی و عربی نیز مایه دلگرمی است.

امام جمعه تبریز با اشازره به تلاش چندین ماهه غرب برای حور کمرنگ مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس اظهار داشت: بر خلاف تصور دشمنان و رسانه های مغرض غربی میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم از دوره‌های قبلی بیشتر خواهد بود.

آیت الله شبستری ادامه داد: رژیم های استکباری جهان دست به دست هم داده اند تا ریشه حرکت بیداری اسلامی را در ایران بخشکاند، از این رو تبلیغات گسترده ای علیه ایران به ویژه انتخابات و حضور کمرنگ مردم آغاز کرده اند و علنا اعلام می کنند که مردم در روز 12 اسفند در خانه ها بمانند.

نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به حساسیت انتخابات 12 اسفند گفت: این انتخابات نخستین انتخابات پس از بیداری اسلامی منطقه است، چسم تمام ملت های به پا خاسته مسلمان به سمت ایران است تا چگونگی حضور مردم در انتخابات را مشاهده کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات