۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۵۰۹
انتخابات مجلس نهم در رسانه های جهان(13)؛

تلاش بی بی سی برای مخدوش نشان دادن حضور پرشور ملت در پای صندوق های رای

خبرگزاری رسا ـ شبکه ضد ایرانی بی بی سی به شدت تلاش می کند تا با طرح خبرهای ساختگی، حضور ملت ایران در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند.
بي بي سي
به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی که توجه ویژه ای به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران دارد به شدت در پی یک طرفه جلوه دادن انتخابات بوده و عدم حضور تعدادی از گروه های اصلاح طلب را نشانه عدم پویایی این انتخابات جلوه می دهد.

این شبکه ضد ایرانی که در روزهای گذشته از عدم حضور ملت در انتخابات سخن می گفت، هم اکنون که با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مواجه شده است به مطالب بی ارزش دیگری برای خدشه وارد ساختن به انتخابات روی آورد.

شبکه بی بی سی بارها از احتمال بروز تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و جالب اینکه کارشناس این برنامه که مواضع شدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد در هر بخش خبری، بروز تقلب در انتخابات ایران را رد کرد.

شبکه بی بی سی همچنین در بخش های مختلف خبر که با حضور کارشناسان مسائل ایران پخش شد اقدام به انتشار خبرهای ساختگی مبنی بر بروز درگیری در برخی از خیابان های تهران و شهرستان ها کرد، اما این خبرها هم با واکنش کارشناسان مواجه شده و این افراد تاکید کردند که درگیری خیابانی از ایران گزارش نشده است./980/ب902/گ
ارسال نظرات