۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۵۵۵
امام جمعه موقت قزوین:

انتخابات، اوج وحدت و اقتدار ملت ایران در برابر نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، حضور امروز را ملت ایران اسلامی دربردارند پیام‌های مهمی برای دنیا دانست و گفت: دنیا باید بداند ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره آماده خلق حماسه‌ای عظیم است.
حجت الاسلام ابوترابي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی، امام جمعه موقت قزوین، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، حضور امروز را ملت ایران اسلامی حاوی پیام های مهمی برای دنیا دانست و گفت: دنیا باید بداند ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره آماده خلق حماسه ای عظیم است.

وی، انتخابات را اوج وحدت واقتدار ملت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند این ملت همانند مردم سال 57 هستند که با وحدت و همدلی و در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومت دو هزارو 500 ساله پهلوی را سرنگون کردند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که دشمنان نظام اسلامی فکر می کنند با تبلیغات منفی علیه این نظام می توانند مانع از تحقق اهداف متعالی نظام شوند، تصریح کرد: نظام سلطه باید بداند ایران اسلامی زیر چتر ولایت فقیه هر روز پله های پیشرفت وتعالی را طی می کند.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که ملت ایران بیش از سه دهه است که وفاداری خود را به آرمان های نظام، امام راحل ورهبری انقلاب ثابت کردند، ادامه داد: عهد وپیمان ملت ایران با مولا ومقتدای خود یک عهد ناگسستنی است.

وی به بیداری اسلامی و انقلاب های صورت گرفته در منطقه اشاره کرد و با بیان این که مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات امروز تأثیر زیادی در تقویت بیداری اسلامی در منطقه خواهد داشت، گفت: امروز ملل اسلامی همه چشم وامید آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به این که ملت ایران امروز نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق های بار دیگر زمینه تقویت بیشتر گفتمان امام راحل وانقلاب اسلامی در دنیا فراهم کردند، ادامه داد: این گفتمان امروز به یک گفتمان غالب در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری به برخی از وظایف مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ظرفیت‌های بالقوه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، گفت: مجلس باید زمینه بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت‌های بالقوه را در کشور فراهم کند./950/پ201/س
ارسال نظرات