۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۶۹۴
معاون سیاسی مازندران خبر داد؛

افزایش 20 درصدی مشارکت مردم مازندران نسبت به انتخابات مجلس هشتم

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از مشارکت 75 درصدی مردم استان در انتخابات روز گذشته خبر داد و گفت: این میزان مشارکت در مقایسه با انتخابات مجلس هشتم 20 درصد رشد داشته است.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، رییس ستاد انتخابات مازندران امروز در جمع خبرنگاران با از مشارکت 75 درصدی مردم استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این میزان مشارکت در مقایسه با مجلس هشتم از افزایش بیش از 20 درصدی برخوردار است.

وی، میزان مشارکت مردم مازندران در انتخابات مجلس هشتم را 2/54 درصد اعلام کرد و افزود: مشارکت گسترده مردم مازندران در انتخابات مجلس نهم باعث خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ نظام اسلامی شد. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان این که مشارکت بی نظیر مردم در روز 12 اسفند ماه، برگ زرینی دیگری در کارنامه نظام اسلامی در حوزه مردم سالاری دینی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: رسانه های غربی همچنان از حضور گسترده ملت ایران در انتخابات روز گذشته متعجب هستند.

ابراهیمی بیان داشت: در نظام مردمسالاری دینی، خواست و اراده مردم از جایگاه والایی برخوردار است و مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات 12 اسفند ماه، مشت محکمی بر دهات تمامی یاوه گویان بود.

وی به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدشه دار کردن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حضور همه جانبه مردم کشورمان در این انتخابات تو دهنی بزرگی به آمریکا و هم پیمانان غربی آنها بوده است.

رییس ستاد انتخابات مازندران، ملت ایران اسلامی را عاشق و دلداده انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه در سه دهه اخیر تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمنان قرار نگرفتند و همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و خواهند بود و در مسیری رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین می کنند گام بر می دارند.

وی در ادامه سخنان با بیان این که شهرستان میاندرود با 95 درصد بیشترین سهم مشارکت در در انتخابات نهم به خود اختصاص داده است، گفت:  شهرستان نکا با 85 درصد در جایگاه دوم قرار دارد و ساری، قائمشهر و بابل هم با مشارکت 75 درصدی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند./950/پ202/س
ارسال نظرات