۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۷۴۴
ویژه مبلغان سازمان اوقاف و امور خیره کشور؛

سومین اردوی رهپویان ولایت در مشهد در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ سومین اردوی رهپویان ولایت در مشهد ویژه مبلغان سازمان اوقاف و امور خیره کشور در حال برگزاری است.
سومین اردوی رهپویان ولایت در مشهد در حال برگزاری است
حجت الاسلام پاکنهاد، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد‌ گفت: سومین دوره از دوره‌های آموزشی اداره کل اعزام مبلع سازمان اوقاف و امور خیره کشور با عنوان رهپویان ولایت ویژه 120 از مبلغان سازمان اوقاف و امور خیره کشور به مدت یک هفته در مشهد در حالی برگزاری است.

وی با بیان این که این مبلغان از سوی اداره اعزام مبلغ شهر قم معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در دوره های قبلی این اردوها به موضوعات مختلفی پیرامون شبهات مهدویت، بهائیت و عرفان های نو ظهور پرداخته شده و این دوره با موضوع وهابیت می باشد.

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: این دوره از جهت محتوا و قالب و نیز از جهت شیوه بحث و مناظره و محتوای گفت و گو و بحث مناظره با اردوهای گذشته متفاوت است.

وی با یادآوری این که این مبلغان از سازمان اوقاف هستند، بیان داشت: بدین جهت برای این تعداد از مبلغان ک در خصوص وقف و ضرورت پرداختن به این موضوع و ترویج و فرهنگ سازی وقف در جامعه و احکام آن از سوی استادان مجرب ارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام پاکنهاد در خصوص مباحث بصیرت افزایی مبلغان گفت: بحث بصیرت افزایی مبلغان از موضوعات مهم است که از استادان مجرب این رشته استفاده می‌شود و افزون بر آن به مباحث اخلاقی، مخاطب‌شناسی و روان‌شانسی تبلیغ، مشاوره و موضوعات مهمی که مبلغان با آن‌ها بسیار مواجه می‌شوند در این دوره پرداخته می‌شود./968/پ202/س
ارسال نظرات