۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۹۴۷
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

انتخابات مجلس نهم نشان داد انقلاب از پایگاه عظیم مردمی برخوردار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه انتخابات 12 اسفند به دنیا نشان داد انقلاب اسلامی از پایگاه و پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است،‌ گفت: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و اکنون نوبت مسؤولان است که بیش از پیش درصدد خدمت به مردم برآیند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد مير عمادي
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم‌آباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر کرد و گفت: بدون تردید مردم بزرگوار ایران در 12 اسفند حماسه بی نظیر و دشمن شکنی خلق کردند.

وی با بیان اینکه این حضور از جهات متعدد حایز اهمیت و ‌خنثی کننده تبلیغات روانی و رسانه ای دشمن علیه نظام مقدس جمهور اسلامی ایران است، اظهار داشت:‌ اینها از مدت ها قبل تبلیغ می کردند که مردم ایران در انتخابات حضور پیدا نمی کنند و مشارکت بسیار کم خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود عملا پاسخ یاوه گویان را دادند،‌ گفت: این حضور نشانه وفاداری مردم به نظام اسلامی است و دنیا در 12 اسفند متوجه شد که انقلاب اسلامی از پایگاه عظیم مردمی برخوردار است.

این استاد حوزه و دانشگاه، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را سبب درهم پاشیده شدن تارهای عنکبوتی دشمنان ارزیابی و تصریح کرد: دشمنان در قالب اتحادیه اروپا به دنبال اجماع علیه نظام بودند اما با این حضور تار عنکبوتی شان متلاشی شد و از بین رفت.

امام جمعه خرم آباد حضور بصیرانه،‌ مسؤولانه و هوشمندانه مردم در عرصه انتخابات را نشانگر وحدت و همدلی آنان دانست و تصریح کرد: مردم با حضور خود به مسؤولان دلگرمی و پشتوانه دادند که تمام توان خود را جهت خدمت به مردم بکار گیرند.

وی اضافه کرد: مردم در پای صندوق های رای سنگ تمام گذاشتند و هرچه در توان داشتند به صحنه آورند، اکنون نوبت مسؤولان است که در راستای خدمت بیش از پیش به مردم تلاش کنند و تمام توان خود را بکار گیرند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان لرستان بیان داشت: حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند 90 به فتنه گران و جریان انحرافی ثابت کرد که پایگاه مردمی ندارند و مردم از اینها و رفتارشان بیزار هستند، از این رو تلاش شان بیهوده است و مردم ایران پای ولایت ایستاده اند و در این روز ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: این حضور لبیک گویی به مقام معظم رهبری و عشق بی نظیر مردم به ولایت فقیه را ثابت کرد، ولایت فقیه محور تمام حرکت ها و امور سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان داشت: گروه های فتنه و انحراف و کسانی که در داخل کشور اظهار وجود می کنند باید به خود آیند و به خیل عظیم مردم بپیوندند که اگر این گونه نشود روز به روز از حرکت شتابان ملت عقب خواهند ماند و به یقین نتیجه ای نخواهند گرفت. /924/ت302/ج

ارسال نظرات