۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۵۶۵
در سال 90؛

7 هزار و 590 روحانی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اعزام بیش از هفت هزار و 590 نفر مبلغ به مناطق مختلف استان در سال جاری خبر داد.
7 هزار و 590 روحانی به  مناطق مختلف آذربایجان شرقی اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت الاسلام میکاییل اسکندری، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: طی سال جاری بیش از هفت هزار و 590 نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام اسکندری گفت: این اعزام ها در مناسبت های مختلف سال صورت گرفته که شامل ایام فاطمیه ، ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، ایام اعتکاف ، مبعث ، طرح اوقات فراغت ، ماه مبارک رمضان و دیگر موارد بود.

وی اظهار داشت: تنها در ماه مبارک رمضان هزار و 586 مبلغ و مبلغه و در ایام ماه محرم هزار و 566 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شدند تا در تغذیه فکری مومنین و رونق دادن به برنامه های دینی و مذهبی انجام وظیفه کنند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در واحد روحانیون مستقر نیز گفت: در حال حاضر 44 روحانی مستقر در سطح استان وجود دارد که 6 نفر از آنها خود استقرار می باشند.

وی همچنین اضافه کرد: در طول سال نیز بسته های فرهنگی متعددی شامل لوح فشرده ، نشریات عمومی و تخصصی و کتب لازم برای غنی سازی منابر در اختیار این عزیزان قرار می گیرد./935/د102/س
ارسال نظرات