۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۷۸۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

رسالت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: امام راحل با بصیرت دینی و سیاسی و واقع‌نگری نسبت به مسائل بارها در کلام خود فرمودند که بدون سپاه و بسیج امنیت و سلامت آینده کشور تضمین شده نیست، امروز رسالت سپاه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن است.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل روز گذشته در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه استان اظهار داشت:‌ آیت‌الله مطهری یکی از ذخائر ارزشمند حوزه های علمیه برای مقابله با جریان‌های انحرافی و التقاطی بوده است.

وی با بیان این که منافقان به دنبال نابودی تفکرات و اندیشه‌های ناب شیعی در حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت بوده‌اند، خاطر‌نشان کرد: شهادت آیت الله مطهری و دیگر علمای برجسته حوزه بدست دشمنان، نمایانگر این حقیقت است که دشمنان درصدد نابودی تفکر اسلام شیعی و جایگزینی اسلام آمریکایی هستند.

حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر این که شهید مطهری به‌عنوان اسلام شناسی واقعی، بدون افرط و تفریط، حقیقت دین را تبیین کرد، گفت: با نکاهی به آثار و اندیشه های آن شهید بزررگوار می توان به روشنی حقانیت و برتری اندیشه اسلام در برابر اندیشه لیبرال را مشاهده کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل افزود: شهید مطهری ضمن تبعیت از ولایت، با بصیرت و شجاعت و همچنین دوری از حب و بغض در برخورد با دیگر اندیشمندان غربی، توانست راه دفاع صحیح از اعتقادات اسلام و جهان تشیع را به ما نشان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را بسیار حساس و خطیر ارزیابی کرد و اظهار داشت: امام راحل با بصیرت دینی و سیاسی و واقع‌نگری نسبت به مسائل بارها در کلام خود فرمودند که بدون سپاه و بسیج امنیت و سلامت آینده کشور تضمین شده نیست، امروز رسالت سپاه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن است.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر بصیرت افزایی پرسنل سپاه پاسداران از سوی مربیان عقیدتی سیاسی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه، نیازمند نیروهای مخلص و با بصیرتی است که با درک زمان و آگاهی به مسائل روز جهان اسلام، در دفاع از کیان نظام اسلامی شب و روز نشناسد.

وی در پایان با اشاره به حضور حماسی اقشار مختلف مردم در انتخابات 12 اسفند سال گذشته و 15 اردیبهشت سال جاری اظهار داشت: این حماسه حجت شرعی را بر دشمنان نظام اسلامی تمام کرد و پیام ولایت مداری ملت ایران را به گوش جهانیان رساند./935/پ203/س
ارسال نظرات