۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۰۴۷
انتخابات، گامی به سوی اصلاحات سوریه/ 3

معاون رییس جمهور سوریه: دشمنان چشم دیدن اصلاحات سوریه را ندارند

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس جمهور سوریه، هدف از دسیسه چینی علیه سوریه را نابودی خط مقاومت و حذف آرمان فلسطین و متفرق ساختن امت اسلام دانست و تاکید کرد: دشمنان سوریه چشم دیدن اصلاحات در این کشور را ندارند.
نجاح عطار، معاون بشار اسد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سانا، نجاح عطار، معاون رییس جمهور سوریه، روز گذشته در دیدار با هیات همبستگی اردنی با حضور برخی از نمایندگان و شخصیت های فکری، سیاسی و حقوقی اردنی، گفت: دسیسه علیه سوریه در واقع اقدامی علیه امت عربی و در راستای منافع استعمارگران و ضربه به مساله فلسطین است.

معاون رییس جمهور سوریه گفت: هدف از اقدامات ضد سوریه حذف خط مقاومتی که در برابر دسیسه ها و زورگویی های غرب ایستاده است.

وی افزود: انتخابات پارلمانی دیروز سوریه در ادامه گام های اصلاح طلبانه رهبران سوریه بود، اما دشمنان و مخالفان سوری اصلاحات را نمی خواهند.

عطار با ابراز تاسف نسبت به تصمیمات اتحادیه عرب و برخی کشورهای عربی که در راستای اهداف دشمنان سوریه اتخاذ می شود اظهار داشت: اتحادیه عرب به ابزاری در دست غرب و آمریکا و جایگاهی برای ترویج استعمار با بهانه های پوچ و واهی تبدیل شده است.

هیات اردنی نیز ضمن تاکید بر حمایت از روند اصلاحات سوریه، همبستگی خود با ملت سوریه را اعلام کردند و از فعالیت شبکه های ماهواره ای و رسانه های مغرض علیه سوریه انتقاد کردند./981/ب901/ک
ارسال نظرات