۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۱۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد:

افزایش اعتبارات فرهنگی در سال‎جاری

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از هزینه کرد بیش از 92 درصد از اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی در بخش فرهنگی خبر داد.
حجت الاسلام بلک ، رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در جلسه شورای مدیران این اداره تصریح کرد: تلاش شده است تا از محل‌های تعیین شده انحرافی در هزینه کرد نداشته باشیم و به این دلیل کوشش زیادی شده تا اعتبارات در محل‌های تعیین شده هزینه شود.

وی با بیان این‎که در سال‌جاری به بخش فرهنگی و قرآنی توجه زیادی شده است، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری به بخش فرهنگی، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی توجه ویژه‌ای شده است و تلاش داریم که این رویکرد را ادامه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: تلاش داریم تا در مناطق محروم فعالیت قرآنی دایر کنیم و در این باره از همه توان و استعداد موجود استفاده خواهیم کرد.

وی بیان داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با 66 نیرو در کل استان اداره دایر کرده است و هدف از انجام این اقدام ارتقای سطح فرهنگی تبلیغی در شهرستان‌های استان خوزستان است.

حجت الاسلام بلک خاطرنشان کرد: در سال 1390تنها هشت درصد از کل اعتبارات این اداره کل به امور مصرفی و پرسنلی اختصاص داشته است و مابقی اعتبارات در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی هزینه شده است./9458/پ203/ب

ارسال نظرات