۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۳۸۷
در سالروز شهادت امام علی‌النقی؛

شهر قم در سوگ امام هادی گریست

خبرگزاری رسا ـ در سالروز شهادت امام علی‌النقی(ع) دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر مقدس قم به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت کردند و در این مکان مقدس به عزاداری و سوگواری پرداختند.
عزاداري شهادت امام هادي در قم عزاداري شهادت امام هادي در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی‌النقی(ع) دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف قم به سمت حرم کریمه اهل بیت حرکت کردند و در مظلومیت آن امام همام به سر و سینه زدند.

بر اساس این گزارش، هیئت‌های عزاداری برای پاسداشت مقام امام هادی(ع) و اعلام انزجار از بدخواهان و توهین کنندگان به ساحت مقدس امامت، امروز در خیابان‌های شهر قم به عزاداری پرداختند.

عزادارن در قالب دسته‌های مختلف عزاداری ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) تجمع کردند و به سینه زنی و ذکر مصیبت آن حضرت پرداختند.

همچنین شب گذشته نیز در جای جای شهر مقدس قم، مسجد جمکران، مساجد، حسینه‌ها و بقاع متبرکه مراسم عزاداری امام علی‌النقی(ع) باشکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

گفتنی است، در پی اهانت صورت گرفته به مقام شامخ امام علی‌النقی(ع) و تاکید مراجع تقلید و علما مبنی بر حضور پرشور مردم در مراسم عزای امام هادی، مردم با شکوه و عظمت وارد عرصه شدند و به عزاداری پرداختند تا جواب محکمی به هتاکین و حمایت کنندگان آنها داده باشند.

این گزارش حاکی است، مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام هادی(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در دفاتر مراجع تقلید و علما و همچنین دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد. /927/پ203/ج
ارسال نظرات