۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۵۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

آشنایی جوانان با آرمان‎ها و اندیشه‎های امام خمینی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر این‌که آشنایی نسل جوان با آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از اهمیت مضاعفی برخوردار است، تصریح کرد: سیاست کلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در اجرای برنامه‌های تبیین و تعمیق اندیشه‌های امام خمینی (ره) به نسل جوان جامعه است.
حجت الاسلام علي دشتکي،  مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان


حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) یکی از اصول و ارزش‌هایی است که امروزه ضرورت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این‌که سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مناسبت‌های انقلابی، دینی و ملی محسوب می‌شود افزود: باید برای بزرگداشت این روز همت مضاعفی صورت گیرد، بزرگداشت آن رهبر فقید تنها با نشر افکار و اندیشه های الهی آن بزرگوار محقق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر این‌که آشنایی نسل جوان با آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از اهمیت مضاعفی برخوردار است، تصریح کرد: سیاست کلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در اجرای برنامه‌های تبیین و تعمیق اندیشه‌های امام خمینی (ره) به نسل جوان جامعه است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این اداره کل در 2 بخش تبلیغی و تبیینی برنامه‌ریزی شده است، افزود: محوریت برنامه‌های تبلیغی این اداره کل استفاده از ظرفیت‌های مردمی در قالب مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مفید و موثر در سراسر استان است.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به برگزاری برنامه‌های موثر به منظور تعمیق اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه خاطرنشان کرد: برگزاری سه مسابقه محوری از برنامه‌های این اداره کل است، افزون بر این‌که استفاده از تکنولوژی روز، اجرای مسابقه پیامکی، برگزاری مسابقه مجازی و تبیین اندیشه‌های امام در این حوزه از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اعزام روحانیان به مناطق مختلف استان زنجان همزمان با 14 و 15 خرداد خاطرنشان کرد: روحانیان در 70 نقطه استان زنجان در زمینه تبلیغ و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) حضور می‌یابند.

وی از اعزام 270 روحانی بومی به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: 75 روحانی نیز از حوزه علمیه قم در استان زنجان حضور می‌یابند، همچنین برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی به همت روحانیان اعزامی از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان این‌که روحانیان به مدت پنج روز در مناطق استان حضور می‌یابند خاطرنشان کرد: برای هر اتوبوس اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) نیز یک روحانی در نظر گرفته شده است./935/پ203/ب

ارسال نظرات