۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۶۷۴
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نمایشگاه کتاب تانوزدهم خردادماه دایر است

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه کتاب ویژه محققین، پژوهشگران و اعضای هیأت علمی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برپا شده است.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمایشگاه کتاب به منظور آشنایی محققین، پژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها از تازه‌های نشر که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خریداری شده است درمحل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واقع در قم ابتدای خیابان معلم دایر است.

آقای خیری یکی از کتابداران این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: این نمایشگاه هر ساله بعد از نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود و هدف آن آشنایی محققین، پژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها با تازه‌های نشر در دو بخش داخلی و بین المللی است.

خیری در ادامه افزود: کتاب‌های در معرض دید این نمایشگاه شامل 3000 جلد کتاب فارسی در 1900 عنوان در موضوعاتی مثل علوم انسانی، علوم سیاسی، تاریخ، فلسفه، حقوق، اخلاق و مهدویت است. همچنین در بخش بین الملل در دو زبان عربی که 1100 جلد کتاب در 600 عنوان که عمده آنها برای بار اول چاپ شده‌اند و لاتین در بیش از 50 عنوان که بیشتر در زمینه علوم انسانی، اخلاق و علوم سیاسی است.

خیری در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تخصصی تا نوزدهم خردادماه همه روزه از ساعت 7صبح تا 14 و عصرها از ساعت 17 تا 20 در مکان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دایر است./905/پ303/ق
ارسال نظرات