۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۳۰۲۲۸
مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه:

مصمم‌شدن برای ترک گناهان از برکات معنوی اعتکاف است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه، با اشاره به آثار و برکات فردی اعتکاف گفت: مصمم شدن برای ترک گناهان و توبه کردن از اعمال گذشته ازمهم‎ترین برکاتی است که در فرصت اعتکاف فرد می تواند به آن دست یابد.
اعتکاف
راضیه پورحیدر، مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: اعتکاف روزهای مغتنم و فرصت طلایی برای خلوت کردن با خدا، گوشه نشینی و بریدن از جامعه و پناه بردن به خداوند است.

وی ادامه داد: نسل جوانی که در این روزها از امیال زودگذر و لذت‎های ظاهری و روزمرگی های دنیوی دور می شوند و ارتباط با خداوند را تقویت می‎کنند تأثیر معنوی آن را در طول سال خواهند دید.

این مسؤول بیداری وجدان، توفیق پیوند مجدد با خالق هستی، تفکر در اعمال گذشته و مصمم‌شدن برای ترک گناهان، توبه حقیقی و تصمصم‌گیری برای آینده بهتر را از برکات معنوی اعتکاف عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه گفت: اعتکاف در واقع فرصتی است برای ایجاد پیوند مجدد با خالق هستی و این از بهترین و مهم‌ترین برکات مراسم معنوی اعتکاف است.

پورحیدر اظهار داشت: تقریبا هر سال تعدادی از جوانان که در سال‎های گذشته برای اولین‎بار در این مراسم معنوی حضور داشتند، از توفیق مجدد شرکت در اعتکاف اظهار خوشحالی می‌کنند و ما خود شاهد بازتاب‌های بسیار خوب اثرات مراسم معنوی اعتکاف در بین نسل جوان هستیم./936/ت303/س
ارسال نظرات