۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۰۳۱۸
رییس کنگره ملی حضرت زینب:

بانوان ایرانی ادامه دهنده راه حضرت زینب و حامی ارزش‌های اسلامی باشند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) بر ضرورت نقش زنان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: رسالتی که بر دوش حضرت زینب(س) بود امروز بر دوش زنان اسلامی است.
کنگره ملي حضرت زينب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) قم ظهر امروز در کنگره ملی حضرت زینب(س) که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید و رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد و امروز نیز به لطف خدا از تمام گردنه‌های سخت و نفس گیر عبور می‌کند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه شهدا و ایثارگران نقش به سزایی در این پیروزی داشتند عنوان کرد: به برکت مجاهدت‌های آنها انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت سربلند و پیروز است.

رییس ستاد کنگره حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و بستگان شهدا سهم بزرگی در تحقق آرمان‌های نظام دارند و به بهترین شکل حضور و صبر خود را در میادین نشان می‌دهند.

مهدوی نژاد عنوان کرد: رزمندگان و خانواده‌ای آنها همیشه نشان داده اند که در صحنه مبارزه با استبداد داخلی و خارجی هیشه حضور دارند و حماسه آفرینی آنها نه تنها در تاریخ ایران بلکه در جهان نیز ماندگار است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) حضرت زینب(س) را الگوی تمامی عصرها خواند و گفت: زنان ایران اسلامی با تأسی از سیره سیاسی و ولایتمداری ایشان در صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاضر شدند و افتخار آفرینی کردند.

رییس ستاد کنگره حضرت زینب(س) ابراز داشت: زنان ایران اسلامی با الگو گرفتن از بانوان نمونه اسلام نقش فراوانی را در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پیروی از ارزش های اسلامی ابفا کردند و با شجاعت و صلابت خود همیشه تأثیرگذار هستند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) همچنین افزود: بانوان ایرانی با حضور در عرصه‌های سیاسی و مبارزاتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم فداکاری کردند تا نسل‌های آینده در آرامش و آسایش زندگی کنند.

وی حضور زنان در دفاع مقدس را اعجاب آور و کم نظیر خواند و گفت: این حضور زنان در صدر اسلام نیز قابل مشاهده بود و زنان ایران اسلامی با تأسی از آنها به ویژه حضرت زینب(س) برای دفاع از ارزش‌های انقلاب جانفشانی کردند.

وی بانوان ایرانی را در پاسداری از انقلاب و گذر از فتنه‌ها همپای مردان توصیف کرد و ابراز داشت: رسالتی که بر دوش حضرت زینب(س) بود امروز بر دوش زنان اسلامی است و وظیفه دارند تا این رسالت بزرگ را به بهترین شکل انجام دهند./927/پ203/ن

ارسال نظرات