۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۳۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

طرح تابستانی اوقات فراغت در 350 مسجد کرمانشاه برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح تابستانی اوقات فراغت در 350 پایگاه تابستانی استان کرمانشاه برگزار می شود.
طرح نشاط معنوي


حجت‌الا‌سلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن اوقات فراغت از اجرای طرح تابستانی ویژه جوانان و نوجوانان خبرداد و گفت: این برنامه ها در قالب طرح هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایام تابستان زمان مناسبی برای اجرا کردن برنامه های فرهنگی و اعتقادی است و مسؤولان فرهنگی نباید از این زمان مناسب غافل شوند تا نوجوانان و جوانان نهایت استفاده را از اوقات فراغت خود ببرند.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: اگر امروز بتوانیم سرمایه‌گذاری مناسبی را در زمینه های فرهنگی انجام دهیم در آینده شاهد نسلی با نشاط، متقی و با ایمان خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در 200 پایگاه تابستانی و در قالب 50 پایگاه هسته فرهنگی جوانان و نوجوانان و 150 پایگاه بوستان معرفت ویژه نوجوانان است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تابستانی از تاریخ 10 تیر‌ماه آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت که در این مدت 120 نفر از روحانیان و مبلغین اعزامی از قم و روحانیان مستقر بومی در مساجد، شهرها و روستاها و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی نیز حضور دارند.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به برنامه‌های جانبی طرح اوقات فراغت تابستان گفت: تهیه نشریات فرهنگی جوانان‌، برگزاری مسابقات فرهنگی، اردوهای درون استانی، اردوهای برگزیده جوان، بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و اقامه نماز جمعه از جمله برنامه‌ها است.

وی در پایان به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تلاش در جهت توسعه گسترش معارف دینی، اخلاقی و معرفتی در قالب بخش‌های گروهی‌، برگزاری گفتمانی دینی با موضوعات نماز و شبهات فکری و دینی جوانان، جلسات آموزش معرفتی، اعتقادی‌، فرهنگی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات