۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۳۰۷۶۹

نماز جمعه این هفته مشهد به امامت آیت‌الله علم‌الهدی اقامه می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نماز جمعه این هفته مشهد به امامت آیت الله سید احمدی علم الهدی اقامه و با سخنرانی مهدی چمران در قبل از خطبه های نماز برگزار خواهد شد.
نماز عيد سعيد فطر در حرم رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت دکتر چمران، خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه جمعه این هفته مشهد، به امامت آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و عضو شورای مدیریت حوزه علمیه خراسان در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) اقامه می شود.

بنابراین گزارش، نماز جمعه این هفته در در رواق امام‌خمینی(ره) و صحن آزادی و ویژه بانوان در شبستان‌های مسجد گوهرشاد، صحن جمهوری اسلامی و رواق دارالولایه با حضور خواهران و برادران به ویژه زائران امام هشتم(ع) برگزار و مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران و برادر شهید چمران در قبل از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

این گزارش می افزاید، اذان ظهر فردا 26 خردادماه به افق مشهد مقدس ساعت 12:32 می باشد و ضرورت دارد که زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در جهت نظم بیشتر و برپایی هرچه باشکوه تر نماز جمعه مشهد، نهایت همکاری را در جهت نظم صفوف و اتصالات آن با خادمان نماز جمعه مشهد داشته باشند.

گفتنی است، همزمان با سالگرد شهید چمران همایشی با عنوان «مثل چمران» با حضور مهدی چمران، محمد صلاحی، استاندار خراسان رضوی و جلیل معماریانی، استاد دانشگاه مشهد، در حسینیه قرآن و عترت خیابان گلستان مشهد برگزار می شود./968/پ203/س
ارسال نظرات