۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۰۸۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اهداف متعالی بعثت زمینه ساز بیداری اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که بعثت پیامبر اسلام سرآغازی برای رسیدن به عدل و قسط در جهت ریشه کن کردن ظلم، فساد و ناهنجاری‌ها بود، گفت: مبعث رسول گرامی اسلام زمینه را برای رسیدن جامعه بشری به سعادت ابدی فراهم کرد.
نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش سیاسی که با عنوان بیداری اسلامی در سالن شهید مطهری سپاه مرکز استان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن مبعث رسول اکرم(ص) گفت: مبعث سرآغاز راهی است تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند.

وی بعثت پیامبر(ص) را نقطه عطفی در تاریخ دانست و افزود: آن حضرت با آوردن دین اسلام، راه رستگاری را برای مردم تبیین کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بعثت پیامبر پیام صلح، دوستی و انسانیت را به همراه آورد، خاطرنشان کرد: بعثت نبی مکرم اسلام را می توان آغاز تحولی عظیم در زندگانی بشر دانست.

امام جمعه تاکستان با اشاره به نقش رسول اکرم (ص) در بیداری جهان اسلام افزود: هدف اصلی پیامبر از زمان بعثت همواره این بود تا اسلام ناب را در سراسر دنیا ترویج دهد و امروز به برکت همان تفکرات ناب و الهی بیداری های اسلامی در دنیا در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص ) رسالت خویش را نه تنها محدود به یک زمان و مکان جغرافیایی بلکه برای همه اعصار و زمان ها آغاز کرد و امروز نیز ندای حق طلبی انسان ها در جهان اسلام با تبعیت از اسلام ناب، دل ظالمان و مستکبران را به درد آورده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مبعث ریشه سعادت بشر و تاریخ است و بزرگداشت این عید تنها تکلیف مسلمانان نبوده بلکه باید بشریت در سرتاسر جهان این روز را نیکو بدارند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که پیامبر، مکارم اخلاقی را جایگزین جهل و بی عدالتی کرد، گفت: بعثت پیامبر اسلام ارزش‌های انسانی را زنده کرد و این حقیقتی است که به عنوان هدیه الهی از طرف پروردگار در جهت رساندن انسان به کمال و اشرف مخلوقات ارزانی شد.

امام جمعه تاکستان بعثت را چراغی برای همه بشریت خواند و گفت: اگر امروز نماز، روزه، پرهیزکاری و عفت و اخلاق پسندیده در زندگی ما وجود دارد، همه این‌ها از لطف بعثت بوده که در وجود نورانی و مبارک رسول خدا جمع گشته است و همه این‌ها مقدمه‌ای برای رسیدن به سعادت اخروی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که بعثت پیامبر اسلام سرآغازی برای رسیدن به عدل و قسط در جهت ریشه کن کردن ظلم، فساد و ناهنجاری‌ها بود، گفت: مبعث رسول گرامی اسلام زمینه را برای رسیدن جامعه بشری به سعادت ابدی فراهم کرد.

وی با بیان این که حقیقت ناب بعثت پیامبر امروز سبب جهانی شدن اسلام ناب شده است، بیان داشت: این حادثه عظیم تاریخ بشریت با ظهور حضرت ولی عصر(عج) تجلی خواهد یافت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود قرآن را کتاب زندگانی دانست وگفت: بدون هیچ تردیدی این کتاب همواره چراغ راه بشریت به سرمنزل مقصود بوده است.

وی افزود: امروز دشمنان تلاش فراوانی برای زیر سؤال بردن ارزش‌ها انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند معنویات و اخلاق اسلامی را کمرنگ کنند که باید با اقدامات فرهنگی در برابر آنها ایستادگی کنیم و نباید اجازه دهیم، جوانان را منحرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد مردم و مسؤولان یک موضوع مهم است که باید در سایه تعالیم اسلامی در این مسیر حرکت کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات