۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۴۷۲
آیت‌الله موسوی جزایری:

قضات احکام صادره را برای طرفین دعوا تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، تبیین احکام صادره از سوی قضات را یکی از مهم‌ترین راه های پاسخگویی به اشخاصی دانست که حکم به نفع آنان صادر نشده است.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در دیدار مسؤولان و قضات دادگستری خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و هفته قوه قضاییه گفت: درود خداوند متعال بر چنین خدمتگذارانی که هم ممات و هم حیات‌شان برای اسلام پر برکت بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از زحمات مسؤولان و کارمندان دستگاه قضایی استان خوزستان گفت: ممکن است در مواقعی شما عزیزان با برخورد نامناسبی از سوی ارباب رجوع روبه رو شوید که صبر و حوصله می‌تواند بهترین جواب برای شخص مقابل باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تبیین حکم صادره از سوی قضات را یکی دیگر از مهم‌ترین راه های پاسخگویی به شخصی دانست که حکم به نفع او صادر نشده است.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان این که استان خوزستان استانی ویژه ای محسوب می شود، گفت: مسؤولان قضایی کشور نسبت به استان خوزستان بیش تر اهتمام ورزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استان خوزستان خدمتی علمی را به جامعه قضایی کشور در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد کرد، گفت: دانشگاهی در شهرستان شوشتر مربوط به علوم قضایی احداث شده است که در آینده ای نزدیک از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به این‌که ماه شعبان ماه سرور و شادی اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: الگوی مسیر مسلمانان زندگی اباعبدالله حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان توسل به اهل بیت(ع) را ضامن سلامتی شیعیان از بلایا دانست و افزود: انسان باید مراقب اعمال خود باشد و با توسل به ائمه اطهار و به یاد خدا بودن در همه حال، خود را از امواج فتنه ها بیمه کند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم محمدباقر الفت، رییس کل دادگستری استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه گفت: کادر قضایی استان خوزستان با تلاش های شبانه روزی خود توانسته ارتقای سطح امنیت را به ارمغان آورد./9464/پ202/ج

ارسال نظرات