۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۵۰۴

بررسی راهکارهای مقابله با فرقه‎های انحرافی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دوره بررسی راهکارها و چالش های مقابله با فرقه های انحرافی و عرفان های نوظهور ویژه فرهنگیان اهوازی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان و با همکاری کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برگزار شد.
دوره بررسي راهکارها و چالش هاي مقابله با فرقه هاي انحرافي دوره بررسي راهکارها و چالش هاي مقابله با فرقه هاي انحرافي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دوره بررسی راهکارها و چالش های مقابله با فرقه های انحرافی و عرفان های نوظهور ویژه فرهنگیان اهوازی پیش از ظهر امروز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان و با همکاری کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با تدریس حجت الاسلام حمید نگارش، پژوهشگر و نویسنده عرصه حوزوی امروز در تالار فردوسی اهواز برگزار شد.

بنابر این گزارش این دوره که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان و با همکاری کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار شد، به مدت 4 روز در دو نوبت صبح و عصر ویژه فرهنگیان اهوازی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام نگارش بر توجه بیشتر متولیان امور فرهنگی به مسائل عقیدتی و فرهنگی جوانان تأکید کرد و گفت: در برهه کنونی شبیخون فرهنگی دشمن کاملا مشهود است و نظام لیبرال در حال حاضر با امکانات مکانیزه خود در حال رویایی با اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با اشاره به رفتارها و کردارهای فجیع و دور از انسانیت برخی فرقه های منحرف و نوظهور ابراز داشت: اهدافی که فرقه های منحرف و عرفان های کاذب در رفتارها و کردارهای خود انجام می دهند از بین بردن بنیان خانواده و تخریب و تباه کردن زندگانی جوانان به ویژه نسل جوان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام نگارش با بیان این که در فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات گزارش های بسیار تکان دهنده ای از فرقه های منحرف به دست ما رسیده است، بیان داشت: این فرقه ها در کشور عزیزمان ایران در حال فعالیت و جذب نیرو هستند و جوانان ما از اساس و محتوای رفتاری و دینی این فرقه ها آگاهی لازم را ندارند.

مدرس دانشگاه صنعتی شریف تهران در ادامه خاطرنشان کرد: اهداف وجودی همه فرقه های انحرافی و عرفان های کاذب و نو ظهور تقابل با اسلام ناب محمدی(ص) و تخریب چهره اسلام عزیز است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود./9461/پ202/س
ارسال نظرات