۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۹۸۴

همایش جوانان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش جوانان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار و مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره دهه مهدویت از سوی هیأت و کانون خادم‌الرضا(ع) در قم برگزار شد.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش جوانان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار و مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره دهه مهدویت، امروز دوازدهم تیرماه با حضور روحانیان، مسؤولان کشوری و لشگری، برخی از نمایندگان مراجع تقلید و عموم مردم در تالار همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
آیت پیمان، دبیر ستاد هشتمین جشنواره دهه مهدویت با بیان این که امروز در دنیای کفر و شرک همچنان نور اهل بیت(ع) و مهدویت در جهان روشن است و در کشورهای کفر انجمن های امید بخش و منتظر موعود وجود دارد، گفت: امروز منتظران واقعی امام زمان(عج) در سرور و شادی هستند.
وی در ادامه با تشریح دستاوردهای بیست ساله هیأت و کانون خادم الرضا(ع) اظهار داشت: این دستاوردها به صورت نمایشگاه از امروز ساعت شش بعدالظهر مورد بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
سردار رادان به عنوان دیگر سخنران این مراسم با اشاره به این که براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در ابتدا جنگ فرهنگی، در ادامه شبیخون فرهنگی و امروز ناتوی فرهنگی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برای مبارزه در این عرصه اقدامالات لازم صورت نگرفته و خودی ها برخلاف دشمن در غفلت به سر می برند و به بهانه کار فرهنگی طبل تبلیغاتی گسترده ای را علیه نیروی انتظامی شروع کرده اند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با تاکید بر این که انحطاط فرهنگی و ترویج بد حجابی از دستورالعمل های دشمنان است، گفت: نیروی انتظامی از طرح امنیت اخلاقی خود یک قدم عقب نشینی نخواهد کرد.
تجلیل از سردار رادان، اهدای جوایز و مدیحه سرایی و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بیست ساله هیات و کانون خادم الرضا(ع) از دیگر برنامه های این همایش بود./921/پ203/ی
ارسال نظرات