۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۳۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

معنای حقیقی اخلاق در غرب تحریف شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی تزلزل بنبان خانواده را یکی از مهم ترین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: معنای حقیقی اخلاق و خانواده در غرب تحریف شده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، امروز در اردوی روان‌شناختی خانواده های پایوران سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: تزلزل بنیان و اساس خانواده یکی از مهم ترین توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران در چند سال اخیر بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای ضددینی به دنبال استحاله فرهنگی و هویت‌زدایی از جامعه اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: معنای حقیقی اخلاق و خانواده و همچنین جایگاه دین در زندگی زناشویی در غرب فراموش و یا تحریف شده است،

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که غرب با نگاه تبعیض آمیز و مغرضانه به زنان، هویت واقعی این قشر بزرگ جامعه را خدشه‌دار کرده است، افزود: سیاست‌های نظام لیبرالیستی و سکولار غرب، بنیان خانواده و روابط عاطفی میان فرزندان و والدین را متزلزل کرده و بر اساس هواهای نفسانی پایه‌گذاری شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا نگرش ابزاری به زنان را مغایر با کرامت انسانی بشر دانست و گفت: غرب در حالی فریاد حقوق بشر و حمایت از حقوق زنان را سر می دهد که خود بزرگترین ناقض حقوق بانوان به شمار می رود، جایگاه واقعی و انسانی زنان تنها در تعالیم اسلامی تجلی یافته است.

 

وی تصریح کرد: نگاه ابزاری در غرب نسبت به زن تا آنجا ادامه دارد که در اسناد هویتی، جایی برای اصالت فرد و کانون خانواده پیش بینی نشده، این‌درحالی‌است که برخی دولت‌های منطقه‌ای که ایران را متهم به نقض حقوق زنان می کنند، در کشور حق ‌رای برای بانوان قائل نیستند.

 

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ارتباط میان زوجین در محیط خانواده باید حسنه و بر اساس تاکیدات و آموزه‌های دینی باشد، افزود: یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران، توجه به اصالت اخلاق، معنویت و خانواده به‌عنوان مهم ترین رکن نظام اسلامی بوده است.

 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که همسران پاسدار باید در حجاب و عفاف الگوی دیگران در جامعه اسلامی باشند، گفت: به برکت اسلام و انقلاب مردم ایران هویت و شخصیت اسلامی و واقعی را بازیافته و این مسأله در سایه حفظ حجاب و عفت محقق شده است.

 

گفتنی است، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند، مهارت‌های اجتماعی، ارتباط زوجین، برنامه های فرهنگی، بصیرتی، تفریحی و تجلیل از برگزیدگان از جمله دیگر برنامه های این اردو بود./935/پ203/ب

 

ارسال نظرات