۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۵۱۴

آخرین اخبار از اعزام مبلغ در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ اعزام مبلغان، نحوه نام نویسی برای تبلیغ، کارگاه فن خطابه و بانک اطلاعاتی مناطق اعزامی خوزستان از جمله اخبار واحد فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان هستند.
اعزام مبلغ / تبليغ

 

حجت الاسلام حبیب الله عباسی، مسؤول واحد فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از اعزام نزدیک به 70 نفر از مبلغان حوزوی به مناطق مختلف خوزستان خبر داد و گفت: این اعزام از تیرماه سال جاری آغاز شد.

 

 وی با بیان این که برنامه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در طول سال انجام می گیرد، عنوان کرد: مبلغان در طول سال به یک منطقه اعزام می شوند که باید در هفته حداقل یک روز در آن منطقه فعالیت کنند.

 

 حجت الاسلام عباسی با تأکید بر این که این کار در راستای آشنایی بیش از پیش مبلغ با منطقه مورد نظر و اجرای یک برنامه تبلیغی سازماندهی شده است، گفت: برنامه تبلیغی مبلغان از طریق ویژه نامه ره توشه مبلغان اعلام می شود.

 

 وی با بیان این که جمع آوری بانک اطلاعاتی مناطق اعزامی استان از طریق مبلغان از جمله برنامه های این دفتر است، اظهار داشت: مبلغ شناسنامه فرهنگی منطقه مورد نظر از جمله فعالان فرهنگی، قرآنی، بزرگان عشایر، بافت فرهنگی و اجتماعی منطقه و سایر موارد را در مدت اعزامی پر می کند.

 

 مسؤول واحد فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان انجام دادن این کار را در راستای تسهیل کار در تبلیغ سال های آینده مبلغان دانست.

 

 حجت الاسلام عباسی با تأکید بر این که در صورت درخواست مناطق و شهرستان ها از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان مبلغ اعزام می شود، گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه شعبان مبلغان به 200 نفر برسند.

 

 وی با بیان این که واحد فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در نظر دارد کارگاه فن خطابه عربی و فارسی راه اندازی کند، بیان داشت: تا به حال حدود 40 نفر برای این کارگاه نام نویسی کردند که در آینده این دوره برگزار خواهد شد.

 

 حجت الاسلام عباسی در پایان به نحوه نام نویسی مبلغان اشاره کرد و افزود: ابتدا روحانیان با تشکیل پرونده و قبولی در آزمون و مصاحبه، پرونده خود را کامل و در سامانه سمتا ویژه مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ثبت می شوند./9463/ت302/ب

ارسال نظرات