۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۷۴۵
آیت الله نظری:

مسؤولان تنها در مسیری که رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کرده اند گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه، اوامر مقام معظم رهبری را در همه امور فصل الخطاب دانست و ادامه داد: حرکت در مسیری که معظم له ترسیم می کنند، سعادت و تعالی حقیقی را به دنبال دارد.
ديدار محسن رضايي با آيت الله نطري ديدار محسن رضايي با آيت الله نطري ديدار محسن رضايي با آيت الله نطري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه، روز گذشته در دیدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در منطقه ورسک شهرستان سوادکوه صورت گرفت، به نقش مردم مازندران به ویژه ساری و سوادکوه در حمایت از نهضت عظیم اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم این استان در33 سال اخیر همواره در صحنه های مختلف این انقلاب پیشگام بوده و هستند.


وی با بیان این که رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود نقش مردم مازندران را در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن برجسته توصیف کردند، افزود: همت مردم ولایت مدار این استان در عرصه های مختلف زبانزد بوده است.


آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود به سفر 11 روزه خود به نوفل لوشاتو در زمان تبعیت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در آن سفر خاطره انگیز که به اتفاق یکی از روحانیان تأثیرگذار شهرستان سوادکوه صورت گرفت، پیام مردم و عشایر سوادکوه در حمایت از نهضت انقلاب اسلامی تقدیم امام خمینی(ره) شد.


استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که آن نامه تاریخی بسیار مورد توجه امام راحل قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز در پاسخ آن نامه خطاب به بنده نامه ای با خط مبارک خود نوشتند و از همراهی مردم و عشایر شهرستان سوادکوه قدردانی کردند.


وی با اشاره به این که همه دغدغه امام خمینی(ره) مردم بود، تصریح کرد: امام راحل همواره در سخنان خود رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان جامعه را مهم ترین وظیفه کارگزاران نظام اسلامی بیان می کردند.


آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که پس از رحلت امام خمینی(ره) نیز شخصیتی فقیه، ادیب، اصولی، محقق، مدقق، روشن فکر و فرزانه رهبری جامعه اسلامی عهده دار شدند، تصریح کرد: ایشان نیز همچون امام راحل حکومت اسلامی را در مسیر رشد و تعالی هدایت می کنند.


استاد درس خارج فقه و اصول حوزه همچنین با تأکید بر حفظ وحدت و همدلی همگان حول رهبری جامعه اسلامی، گفت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه کارگزاران و مسؤولان کشور باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به دنبال تفرقه و اختلاف در کشور هستند، تأکید کرد: مدیران و مسؤولان باید تنها در مسیری که رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کرده اند گام بردارند.


آیت الله نظری خادم الشریعه، اوامر مقام معظم رهبری را در همه امور فصل الخطاب دانست و ادامه داد: حرکت در مسیری که معظم له ترسیم می کنند، سعادت و تعالی حقیقی را به دنبال دارد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات