۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۲۷۳

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ همایش طلایه داران تبلیغ همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان شوشتر برگزار شد.
چند خبر کوتاه از خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، همایش طلایه داران تبلیغ با حضور امام جمعه شوشتر، مدیر حوزه علمیه این شهرستان، ائمه جماعات و روحانیان طرح هجرت و مستقر، در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شوشتر برگزار شد.

 در این همایش حجت الاسلام  شهریاری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در سخنانی به تبیین اهمیت تبلیغ در اسلام و به ویژه در عصر حاضر پرداخت.

 در ادامه حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه شوشتر به بیان شیوه های تبلیغ در جامعه پرداخت و از همه روحانیان خواست تا از این فرصت یک ماهه تبلیغ نهایت استفاده را ببرند.

 

 پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

 دراین پیام آمده است: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه پر خیر و برکت مهمانی خدا، بر شما زنان و مردان مؤمن مبارک باد. سپاس خدا را که به ما فرصت داد تا شمیم معطر این ماه فرخنده را بار دیگر استشمام کنیم و دل و جان خویش را در پرتو روزه داری جلا بخشیم.

 

 در ادامه می افزاید: رمضان فرصتی است برای بندگی به درگاه پروردگار مهربان تا اراده ها در کوره آتشین گداخته گردد و انسان بندهای وابستگی به هوا و هوس را بگسلاند و چون کوه در مقابل طوفان وسوسه ها مقاومت کند.

در فرازی دیگر چنین بیان شده است: و آنگاه که مناجات دل انگیز سحر نجوا می شود و آدمی به باران دیده، رب العالمین را به حرمت درخشنده ترین مراتب درخشندگیش، به جلال باشکوهش، به رحمت گسترده اش و به علم نافذش قسم می دهد تا او را اجابت کند، پس کیست اجابت کننده ای بهتر از او که به هر بهانه ای می خواند ما را تا روی به سوی درگاهش آوریم و اجابتمان کند.

 در پایان آن آمده است: اینجانب بار دیگر طلوع ماه مبارک رمضان بر دشت لاله زار قلوب را به تمامی شما شهروندان عزیز خوزستانی خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزاده ها تبریک عرض نموده و از خداوند مهربان خواستارم تا درک عمیق شب های قدر را عطایمان کرده و به حرمت لحظه لحظه آن درهای خیر و نعمت و برکتش را بر ایران اسلامی ما به ویژه خوزستان عزیز بگشاید و مسلمانان جهان خصوصاً ملت غیور و مسلمان ایران را در مقابل مکر و حیله و کینه دشمنان امت رسول الله، سربلند و پیروز گرداند.

 دیدار امام جمعه دزفول با مسؤولان اداره بازرگانی این شهرستان

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در نشستی با مسؤولان اداره بازرگانی و امور صنفی شهرستان دزفول با اشاره به مشکلات معیشتی و گرانی روزهای اخیر به بیان پیشنهاداتی جهت رفع این مشکلات پرداخت.

 

 وی اظهار داشت: مسؤولیت بر عهده مسؤولان، فقط راهی برای خدمت به مردم است و در این مسیر برای مصالح مردم از هیچ اقدامی نبایدکوتاهی کرد.

 امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد: مسؤولان برای حل مشکلات معیشتی مردم از مدیران شهرستان استفاده کنند و تعامل بیشتری با آنها داشته باشند تا تصمیمات و نتایج بهتری گرفته شود./9464/د101/ب

  

ارسال نظرات