۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۴۴۰
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

آمریکا برای جلوگیری از نابودی رژیم صهیونیستی به دنبال شکست جبهه مقاومت در سوریه است

خبرگزاری رسا ـ قائم‌مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را رو به اضمحلال توصیف کرد و هدف آمریکا از وارد کردن فشار به سوریه را شکستن جبهه مقاومت دانست.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
 
حجت الاسلام والسلمین محمود رجبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن دخالت کشورهای خارجی در سوریه، اظهار داشت: بدون شک جرم سوریه از نگاه غرب و آمریکا، مواضع قاطعانه‌ این کشور در مقابل رژیم جعلی اسرائیل و دفاع از جبهه مقاومت است.
وی با بیان این که آمریکا از فشار بر دولت سوریه دو هدف مهم را دنبال می‌کند، اظهار داشت: هدف نخست آمریکا از فشار بر سوریه شکستن چهره مقاومت است، آمریکا قصد دارد با شکست سوریه برای سایر کشورهایی که در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، قدرت نمایی کند.
قائم‌مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: رژیم اسرائیل بعد از شکست در جنگ 33 روزه و 22 روزه مقابل حزب‌الله لبنان و حماس دچار یاس و نا امیدی شده و پوشالی بودن این رژیم بر همگان آشکار شده  و ابهتش برای کشورهای عربی شکسته شده است.
وی با بیان این که اسرائیل رو به اضمحلال است، تصریح کرد: اگر اسرائیل نابود شود، شکست بزرگی برای آمریکا محسوب می‌شود و آمریکا برای جلوگیری از نابود شدن این غده سرطانی سعی دارد تا جبهه مقاومت را شکست دهد و شکستی را به نیروهایی که اسرائیل از آنها شکست خورده است، وارد سازد.
حجت الاسلام والسلمین رجبی با بیان این که هدف دوم آمریکا از وارد کردن فشار به سوریه، شکست جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: آمریکا می‌داند موج بیداری اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهانی الهام گرفته از انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران از نیروهایی که با استکبار جهانی و ظلم مقابله می‌کنند، حمایت می‌کند.
وی با اشاره به این که دشمن خوب می‌داند بالاترین قدرتی که در مقابل استکبار می‌ایستد جمهوری اسلامی ایران است و تا ایران پابرجا است، نقشه‌های آنها نقش بر آب خواهد شد، اظهار داشت: متاسفانه امروز ما شاهد رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی هستیم، سازمان‌های بین‌الملل در بحث سوریه بیشترین فشار را به سوریه وارد می‌کنند ولی در کشتار مسلمانان میانمار سکوت در پیش گرفته‌اند.
عضو جامعه‌مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که سازمان‌های حقوق بشر ساخته دستان آمریکا و غربی‌ها است، یادآور شد: متاسفانه این سازمان‌ها در هر کجا که منافع آمریکا در میان باشد با عناوین زیبا مثل حقوق بشر و آزادی بیان حضور پیدا می‌کنند، اما زمانی که منافع آمریکا در عدم حضور این سازمان‌ها باشد نه تنها سکوت کرده بلکه حمایت نیز می‌کنند.
وی گفت: برخورد دو گانه از وظایف ذاتی مدعیان حقوق بشر است، ما اعتقاد داریم دبیرکل سازمان ملل از مزدوران آمریکا است، چون در برابر نسل کشی که در کشور میانمار براه انداخته‌اند سکوت کرده و هیچ عکس‌‌العملی نشان نمی‌دهد./990/ت302/ج
ارسال نظرات