۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۲۶۶

پخش دعاهای ویژه ماه رمضان در برنامه«اقیانوس دعا» رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ دعاهای ویژه ماه مبارک رمضان به همراه ترجمه انگلیسی آن در برنامه «اقیانوس دعا» کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
کانال نداي اسلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ماه مبارک رمضان فرصتی است برای سخن گفتن عبد با رب خویش که از آن به دعا تعبیر می‌کنند. اولیای دین اسلام و مذهب تشیع ازجمله  امام صادق علیه السلام نیز بر موضوع دعا کردن تاکید کرده و می‌فرمایند: شما را سفارش مى‌کنم به دعا کردن، زیرا با هیچ چیز به مانند دعا به خدا نزدیک نمى‌شوید و دعا کردن براى هیچ امر کوچکى را، به خاطر کوچک بودنش رها نکنید، زیرا حاجت‌هاى کوچک نیز به دست همان کسى است که حاجت‌هاى بزرگ به دست اوست. به همین مناسبت کانال ندای اسلام رادیو معارف با هدف آشنا سازی مخاطبان انگلیسی زبان با ادعیه مخصوص ماه مبارک رمضان برنامه «اقیانوس دعا Ocean of Du'a» را برا ماه رمضان تهیه کرده است.

در این برنامه ادعیه مخصوص ماه مبارک رمضان، فرازهایی از دعای شریف ابوحمزه ثمالی و ... با ترجمه به زبان انگلیسی به همراه میان برنامه‌های مناسب پخش می‌شود.

برنامه «اقیانوس دعا» به تهیه کنندگی و سردبیری علی قنواتی در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 10:15 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود/919/د102/ن.

 

 

ارسال نظرات