۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۲۸۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نقشه های استکبار علیه نظام اسلامی ایران نخ‌نما شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: روز جهانی قدس امسال می تواند جرقه ای برای عزم ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف باشد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در جمع پرسنل سپاه ناحیه تبریز رمز سعادت دنیا و آخرت را شناخت و تبعیت از ولایت دانست و اظهار داشت: هیچ عملی بدون ولایت مداری مورد مقبول درگاه احدیت نخواهد بود.

 

وی با تاکید بر این‌که هچمه فرهنگی و تبلیغی دشمنان متوجه ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: ولایت عامل بصیرت و شناخت حق از باطل در کوران حوادث و فتنه هاست، چنانکه در فتنه 88 نقش بی نظیر رهبر معظم انقلاب ببسیار تاثیرگذار و عامل خنثی شدن توطئه های فتنه کران شد.

 

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری کشورهای منطقه گفت: استکبار جهانی در راس آن آمریکا تلاش می‌کند بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی این بیداری تحقق پیدا نکند، غافل از اینکه موج بیداری اسلامی گریبان گیر غرب نیز شده است.

 

وی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه را به شدت کاهش داد، گفت: امروز با وجود تمام تلاش‌های غرب و استکبار پیام انقلاب اسلامی به گوش ملت‌ها رسیده و کشورها حاضر نیستند از الگوهای آمریکایی به عنوان اصلاحات و حقوق بشر تبعیت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر الگوی بودن ایران جمهوری اسلامی برای بیداری کشورها، خاطر نشان کرد: هر چند استکبار جهانی تلاش داشت این حرکت بیداری را حرکت اجتماعی و اقتصادی قلمداد کند، اما وقتی مرکز قیام مردم نماز جمعه و مساجد و شعار الله اکبر باشد نشان دهنده حرکت اسلامی است.

 

وی در ادامه با تاکید بر این‌که صدور معنوی انقلاب اسلامی تحقق یافته است، تصریح کرد: ایران به دنبال برپایی انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب محمدی است و اراده خداوند است که انقلاب بتواند در جهان به عنوان الگو معرفی شود و این اراده خدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی دیده شد.

 

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: آمریکا سعی دارد با ترفندهای مختلف خود چون مذاکره، ناامن کردن جامعه، تحریم، جنگ های نظامی و امروز با جنگ نرم به مقابله با ایران برخیزد تا بتواند به اهداف خود برسد، غافل از اینکه نقشه های استکبار امروز پس از 33 سال نخ نما شده است.

 

وی با بیان این‌که تصریح کرد: اینکه انقلاب اسلامی توانست در جهان به عنوان الگوی مسلمانان آزادیخواه و عدلات طلب معرفی شود، نشان از عنایات خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت نسبت به ملت ولایت مدار ایران دارد، بایستی با حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی برای حفظ رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار تلاش کرد./935/پ203/ع

ارسال نظرات