۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۴۲۶
سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان:

بانک جامع اطلاعات مبلغان و مناطق تبلیغی خوزستان در حال تدوین است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از تدوین بانک اطلاعاتی مبلغان و مناطق تبلغی خوزستان تا چند ماه آینده خبر داد.
حجت الاسلام دبيري فرد

 

حجت الاسلام محمد دبیری فرد، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تا چند ماه آینده بانک جامع اطلاعاتی از مناطق تحت پوشش تدوین می شود، بیان داشت: برای هدفمند شدن تبلیغ مبلغان دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان در حال تهیه بانک جامع اطلاعاتی از مناطق تحت پوشش هستیم به طوری که کلیه نیازها و اطلاعات مذهبی، عقیدتی، سیاسی و فرهنگی آن منطقه بررسی و شناسایی شده تا مبلغ با اطلاعات کامل و اشراف بر منطقه به تبلیغ بپرازد.

وی در ادامه از انتشار ویژه نامه پیام تبلیغ ویژه مبلغان دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان خبرداد و گفت: پس از تهیه بانک جامع اطلاعاتی که البته این بانک همچنان در حال تکمیل است، کلیه نیازها و مسائل مناطق را در کتابی با عنوان پیام تبلیغ منتشر کرده و آن را در اختیار مبلغان قرار می دهیم.

 

وی افزود: رسالت ما مبارزه با فرقه های انحرافی وهابیت، بهائیت، تصوف و عرفان های نوظهور و توانمند سازی طلاب در امر تبلیغ است؛ که این دفتر برای دست یابی به اهداف و برنامه های خود کار اعزام مبلغ را آغاز کرده است.

 

 سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با اشاره به شیوه اعزام مبلغ، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برای عدم موازی کاری با سایر ارگان ها و نهادهای فرهنگی، کار اعزام مبلغ را در ماه های متعارف اعزام مبلغ همچون ماه محرم، رمضان و ایام تعطیل انجام نمی دهد، بلکه در ماه هایی کار اعزام مبلغ را انجام می دهیم که هیچ سازمانی این کار را انجام نمی دهد.

 

 حجت الاسلام دبیری فرد گفت: شیوه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات به صورت مستمر و هفتگی بوده، به طوری که برای هر منطقه یا روستا فردی مشخص یکی از روزهای هفته را به آنجا رفته و در حدود 8 ساعت در آنجا مشغول به فعالیت می شود؛ که این شیوه به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام دبیری فرد در پایان سخنان خود، به دیگر فعالیت های دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: از دیگر برنامه های دفتر تبلیغات، برگزاری دوره های تربیت مربی در شاخه های گوناگون همچون نقد وهابیت و نقد تصوف آن هم به صورت تخصصی است./9465/ت302/ب

ارسال نظرات